Skip to main content
Beantwoord

Afgesloten ondanks betaling

  • June 11, 2020
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Hallo ik heb een vraag. Ik heb 20mei en 21meiĀ  betaald ik heb een collega gesproken die zei klopt je heb betaald en ben wel afgesloten heel vreemd.

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Alexandra van KPN

HiĀ @Lenie19691960, door drukte zijn we niet zo snel met reageren als we zouden willen. Volgens mij is het weghalen van je telefoonnummer uit je bericht gelukt, dat is fijn. Berichten hier op het forum zijn openbaar, en daarom voor alle bezoekers zichtbaar. Daarom is het beter om persoonlijke gegevens in je forumprofiel te zetten.

Het klinkt alsof de betaling(en) de blokkade elkaar net gemist hebben, waardoor de blokkade er toch op gekomen is. Als je betaald hebt via iDeal, kunnen wij jouw betaling meestal al binnen een paar uur verwerken. Dan ben je gewoonlijk snel weer aangesloten. Was dat nu ook het geval? Zo niet of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • June 11, 2020

Hallo @Lenie19691960Ā , haal i.v.m. de privacy s.v.p. z.s.m. je nummer weg uit het topic.

Dit kun je doen door r.o. op de 3 … te klikken, dan op bewerk, en daarna op opslaan.

Ā 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 11, 2020

Weet niet hoe dat moet


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

HiĀ @Lenie19691960, door drukte zijn we niet zo snel met reageren als we zouden willen. Volgens mij is het weghalen van je telefoonnummer uit je bericht gelukt, dat is fijn. Berichten hier op het forum zijn openbaar, en daarom voor alle bezoekers zichtbaar. Daarom is het beter om persoonlijke gegevens in je forumprofiel te zetten.

Het klinkt alsof de betaling(en) de blokkade elkaar net gemist hebben, waardoor de blokkade er toch op gekomen is. Als je betaald hebt via iDeal, kunnen wij jouw betaling meestal al binnen een paar uur verwerken. Dan ben je gewoonlijk snel weer aangesloten. Was dat nu ook het geval? Zo niet of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.