Skip to main content

Ik heb al sedert mei problemen met mijn i phone 11 gekregen en het duurde t/m augustus eer kpn met een oplossing kwam. Vreselijk veel gebeld want wilde zo niet verder met alleen een E buiten de deur. Eindelijk het verlossende telefoontje in Augustus dat ik een nieuwe i phone toegestuurd kreeg en 4 maanden compensatie maar toen ik het stappenplan in mijn e mail las stond hier niets van wat net telefonisch besproken was maar, het was de enige manier en ook akkoord geven met hun voorwaarden (goed ingedekt dus🤢). Opsturen ter reparatie. Ik ben nog nooit zo gek gemaakt door verschillende medewerkers van kpn die geen flauw benul hebben waar ze het zelf over hebben echt alles langs elkaar heen. Met pijn en moeite de i phone 11 opgestuurd kon deze naar reconext brengen was dichtbij maar mocht niet moest via de post en het zou 2 tot 5 werkdagen duren en je raad het al 7 dagen verder en nog niets en mijn oude i phone 6+ is about to die.  Bij Reconext zegt men minimaal 2 weken …..wat!!!!! KPN jullie dekken jezelf zo goed in tegen alles dat een klant zich crimineel gaat voelen terwijl WIJ geen klote aan ons abonnement hebben gehad voor een zeer lange periode en dan nog doen alsof WIJ er misbruik van willen maken. 
Probeer even een ander kaartje zei een collega dan kun je zien of het aan het toestel ligt niet te weten dat Lebara onder de vleugels van KPN valt haha. Achteraf blijkt het probleem dus bij KPN te liggen en niet bij apple. Ik zit nu 5 maanden met een flut abbo en ga nou niet zeggen ja maar je krijgt toch een nieuwe want ik heb liever een werkend toestel zodat ik waar voor mijn abonnement heb.  KPN jullie hebben niets geleerd van hetzelfde voorval in 2020 als er CALAMITEITEN zijn zet een speciale afdeling op om jullie klanten behoorlijk te helpen ipv te verliezen. 
 

Hoi @Jacqie66 en bedankt voor jouw bericht, al is de aanleiding natuurlijk allesbehalve fraai.

Het klopt dat er een compensatie gaat komen maar ik kan helaas nog niet vertellen wanneer dit precies zal zijn. Dat je nu langer dan gewenst moet wachten op de nieuwe iPhone is uiteraard heel erg zuur en daar zou ik zelf ook enorm van balen 😞 Maar het nieuwe toestel ga je gegarandeerd krijgen al had ik ook liever gezien dat je deze nu al binnen had. Wat betreft het signaal omtrent de communicatie omtrent de termijn; dit nemen we uiteraard mee (al begrijp ik ook heel goed dat je daar op dit moment niks aan hebt). Ik hoop in ieder geval oprecht dat je de nieuwe iPhone z.s.m. in ontvangst mag nemen 🙏🏻


Reageer