Skip to main content
Beantwoord

Afhandeling nummerbehoud nog steeds niet afgehandeld na ongeveer 4 weken. Waar kan ik een klacht indienen?

• September 21, 2022
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Henk Borsboom
Nieuwkomer

Wie heeft voor mij de link naar de chat van KPN om deze klacht te deponeren? Ik kan hem niet vinden.

Beste antwoord door Marcia van KPN

Beste @Henk Borsboom, welkom! Je kunt inderdaad een klacht via de website indienen. We helpen je echter ook graag verder via 0800-0402 óf via het forum! Doorgaans komen we er samen wel uit. En dat is dan vaak ook nog eens sneller dan het wachten op een collega van de klachtenafdeling. Mochten we iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • September 21, 2022

Hallo @Henk Borsboom ,

KPN heeft geen chat meer. 

Een klacht kun je wel via de website indienen:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 26, 2022

Beste @Henk Borsboom, welkom! Je kunt inderdaad een klacht via de website indienen. We helpen je echter ook graag verder via 0800-0402 óf via het forum! Doorgaans komen we er samen wel uit. En dat is dan vaak ook nog eens sneller dan het wachten op een collega van de klachtenafdeling. Mochten we iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?