Skip to main content

Goedemorgen, 

Eind vorig jaar had ik een achterstand daardoor werd ik geblokkeerd. Die achterstand heb ik in overleg met de financiële afdeling helemaal betaald via een betaallink. Nu kreeg ik gister een factuur dat ik mijn afkoopsom erbij moet betalen. Omdat mijn contract op 27 december vervroegd beëindigd is? Er gaat hier toch echt iets mis. 

Oh en ik wil ook een klacht indienen.. de één heeft de haak erop gegooid en een ander heeft via de chat het gesprek ineens verbroken, tijdens het gesprek. Aan de telefoon werd ik niet netjes behandeld. 


Hoi @14082017, dat is schrikken, als ineens een volledige afkoopsom op je factuur staat. Ik lees dat dat gebeurt is ondanks dat je de achterstand afbetaald hebt. Goed dat je aan de bel trekt.

Ik raad je in dit geval aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice, bijvoorbeeld via chat of telefonisch (0800-0402). Via die weg kan mijn collega je meteen doorverbinden naar de financiële afdeling. Zij kijken dit voor je na en helpen je verder. We hebben via het forum helaas de mogelijkheid niet om het voor je recht te zetten, vandaar dit advies. Ik hoop dat het snel hersteld is! Als je nog vragen hebt, laat het dan gerust weten.