Skip to main content

ik heb gisteren zakelijk een telefoon besteld. bij de bevestiging kreeg ik mijn oude adres te zien ook voor de aflevering. 

duidelijk aan de telefoon gezegd dat dit moet worden aangepast. helaas niet gebeurd. 

opnieuw gebeld met de vraag of dit alsnog kan worden aangepast telefoon wordt ten slotte morgen geleverd. je wordt met iedereen doorgeschakeld en uiteindelijk krijg je te horen dat je dat zelf maar online moet wijzigen. sorry meneer wij kunnen niets voor u betekenen. 

ik inloggen op mijn KPN en je raad het natuurlijk al wijzigen is niet mogelijk. 

wie kan mij helpen?

 

Ha @Rob2021, welkom! Als het om een zakelijke aansluiting gaat, kan je het beste contact met de zakelijke klantenservice via 0800-0403 of via het zakelijke forum. Mijn collega's helpen je graag verder! Bij particuliere abonnementen kan het inderdaad vaak niet meer gewijzigd worden i.v.m. de snelle levering. Hoe dat bij onze zakelijke abonnementen zit, weet ik helaas niet 😞.


Beste Marcia, 

uiteraard heb ik telefonische contact opgenomen. je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. 

Niemand die zijn of haar verantwoordelijkheid oppakt binnen kpn om dit snel op te lossen. 

Het enige wat je telkens  krijgt te horen is, sorry dat kunnen wij voor u niet doen. 

jullie maken een fout en ik kan het oplossen. 

 

 


Erg jammer om te lezen! Helemaal omdat je het gewoon fout ziet gaan, maar het niet opgelost krijgt.. Hopelijk is het toch gelukt! Anders wordt een pakket normaliter geretourneerd als deze niet afgeleverd kan worden. Het abonnement wordt dan geannuleerd en je kunt een nieuwe bestelling doen. Zo werkt het in ieder geval bij particuliere abonnementen. Ik ga er voorzichtig vanuit dat dit bij de zakelijke collega's ook zo is.