Skip to main content

Op 19-11 heb ik mijn abonnement verlengd en een nieuwe telefoon besteld.

Op 11-12 zou de telefoon afgeleverd worden. Bij de aflevering gaf de koerier aan dat het doosje onder wat open was, waarop ik het doosje geopend heb. De telefoon was er uit. De koerier heeft het meegenomen en de bestelling op retour gezet.

Ik heb die dag naar de klantenservice gebeld. Daar gaven ze aan dat ze mijn bestelling zouden annuleren en dat ik binnen 5 werkdagen een mail zou krijgen daarover. Daarna zou ik mijn abonnement kunnen verlengen.

Op 18 december nog steeds niets gehoord. Ik heb de klantenservice van KPN gebeld en daar kreeg ik te horen dat ik moest wachten. Een speciale afdeling zou dit oplossen. Met die afdeling kon ik geen contact krijgen.

Ik heb voor die bestelling niet getekend, die is retour gegaan. Het probleem van de verdwenen telefoon is een zaak tussen Postnl en KPN. Daar zit ik niet tussen. Ik heb er niet zoveel vertrouwen in dat het op deze manier opgelost wordt. Vandaar mijn bericht op dit forum.

Ik hoop op een snelle reactie!

Hartelijke groet,

Katrien Staelens

Hi Kastae, welkom op het forum. 

Begrijp ik het goed dat die koerier met een leeg doosje aan kwam? 

Dat is zeker verdacht en ik vermoed dat hier een onderzoek voor moet komen, door die afdeling inderdaad. 

Ik kan je niet vinden op je opgegeven klantnummer, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Mag ik ook weten om welk toestel het gaat? 


Hoi hoi,

Ik heb mijn profiel aangevuld met het correcte klantnummer. Het ging om een IPhone 12 blue 256 GB.

hartelijke groet,

Katrien

 

 

 


Bedankt @Kastae! Ik zie 2 mobiele nummer op het adres, zou je nog in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren om welk nummer het gaat zodat ik zeker weet dat ik de juiste gegevens voor me heb? :slight_smile:
 


Doe ik!


Goedemiddag @Kastae, bedankt voor je gegevens. 
Ik heb je dossier erbij gepakt en lees dat het toestel helaas zoekgeraakt lijkt te zijn.
Een uitgebreidere uitleg heb je hierover ook ontvangen per mail. Mijn collega's of PostNL neemt hierover nog contact met jou op.


hoi Thomas,

Dank voor je reactie!

Ik heb inderdaad een uur geleden een mail gekregen hierover. Daarin staat dat als ik niet getekend heb voor ontvangst (wat bij mij het geval is), binnen maximaal een week de teruggevonden telefoon bezorgd wordt of een nieuwe bestelling wordt geplaatst. Deze termijn is ondertussen verstreken en er is niets gebeurd. 

Ik zou het fijn vinden als ik zou weten binnen welke termijn ik contact mag verwachten van een collega. 

Dank alvast!

Hartelijke groet,

Katrien


Volgens het track&trace nummer is het toestel aan de deur geweigerd en zou hij retour moeten komen. Het onderzoek is vandaag gestart omdat we hem nu terug hadden verwacht. Daaruit maak ik op dat er ook niet getekend is maar ook dat deze week vandaag ingaat.
Inhoudelijk kunnen wij helaas het onderzoek ook niet inzien verder. Alleen jij wordt daarvan op de hoogte gesteld en gehouden.


Op die manier, ok. Dan wacht ik het nog even af.

Bedankt voor de informatie!

Katrien