Skip to main content

Beste mensen,

 

Ook hier, door een misverstand, grote spoed om vervroegd af te lossen en bkr registratie weg te krijgen ivm hypotheekaanvraag. (Binnen een dag alstublieft! )

 

Ik heb al een aanvraag gedaan voor vervroegd aflossen, 2x gebeld om versneld een ideallink te krijgen. Nog niets ontvangen. 

 

Kan je me ajb snel helpen? 

Ik wil bij voorkeur nog voor 0.00 uut betalen en super als de bkr er morgen Af kan!

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @Robinzu, welkom hier. 

Ik merk dat ik al te laat ben. Maar ik begrijp dat je al contact hebt gehad. Als er dan een aanvraag is gedaan, kan ik dit niet versnellen. 😞 Voor de zekerheid wil ik uiteraard nog wel met je meekijken. Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien, hoor ik van je als je dat gedaan heb, dan kijk ik mee. 


Hi Bart!

 

Dank voor je bericht. Ik heb mijn profiel aangepast. 

Ik heb gisteren enkele keten heen en weer gebeld tussen kpn en bkr. Ik kreeg gistermorgen de betaallink en heb meteen betaald. Toen ben ik gaan bellen of de melding met spoed van kpn naar bkr kon worden doorgezet. Daar werd me verteld dat dit automatisch wordt gedaan. Bij Bkr is het echter nog steeds niet binnen. Dus het hangt ergens tussenin.

 

We hebben maandag nog om te zorgen  dat de bkr registratie eraf gaat. Anders gaat de koop van het appartement helaas niet door. Super k.…

Eigen schuld natuurlijk maar als jullie nog iets kunnen beïnvloed of bevestigen dat het echt naar bkr is, hoor ik het graag!

 

Thx


Ik heb even meegekeken. Ik zie dat de 17e er betaald is en dat die dag ook melding naar BKR is gestuurd. Dit wordt normaal gesproken binnen 5 werkdagen verwerkt. Wellicht heb je daar morgen nog een kans. Ik hoop het voor je. Vanuit ons is nu alles doorgegeven. 


Oke. Dank je wel. Ik snap dan alleen niet waar die 5 dagen in zit? Want bij bkr zeggen ze dat eri edere paar uur een batch wordt gedraaid. Dus zou het veel sneller moeten kunnen. Ik hoop maar dat het er morgen staat..


Ik durf het ook zo niet te zeggen. Ik hoop in ieder geval dat het morgen rond is voor je zodat de koop door kan gaan. 


Hallo @Robinzu, is het je gelukt? Hoop het wel!

Zo ja, waar naartoe en met wie heb je gebeld bij KPN?

Met vriendelijk groet, 

Melanie


Het is gelukt. Ik heb wel 15x gebeld met helpdesk en zij nemen dan weer contact op met wtf connections? 

 

Het meest frustrerende is dat niemand mij heeft uit kunnen leggen waarom het 5 dagen duurt. Waar het 'hangt? Hoe dit technisch werkt? 

Het is bijna eng dat we zo afhankelijk zijn van it-systemen die we zelf niet meer begrijpen.  

 

Maar goed. De registratie is er eindelijk af. Ik hoop echter dat het voor al die mensen die na mij komen met dit probleem makkelijker zal gaan.

 

Robin zuidam 


@Melanie40, beste is om even te bellen met 0800-0402. Mijn collega kan dan contact met collections opnemen. Collections is onze financiële afdeling. Zij kunnen het in orde maken. Want je hebt de vervroegde aflossing al aangevraagd?


Hey, 

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb echt enorme spoed en niemand die echt luistert naar wat er aan de hand is. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. 

Hoe heb je uiteindelijk de juiste link gekregen? 

Gr,

Matthias 


@Matthias van der Most, heb je met mijn collega van collections gesproken? Dat is echt de snelste weg en de enige manier. Hoop echt voor je dat het het snel is opgelost. 


Hoi Bart, 

Ik probeer mezelf steeds te laten door verbinden en ze staan het steeds niet toe. Is er iemand waar ik specifiek naar kan vragen die dit snel op kan lossen? 

Is het mogelijk dat jullie mij via een ander kanaal de link doorsturen? Ik neem aan dat achter de ideal link een geautomatiseerde bevestigings email zit? 
 


Hey Bart, 

Nog even een vraag. Zou je persoonlijk op mijn topic kunnen kijken? Ik heb daar alles opgezet. Ik heb zelfs handmatig een betaling gedaan. 

Hoor graag van je. 

Gr,

Matthias


Ga ik daar verder. Je hoort zo van mij.