Skip to main content

Beste heer/mevrouw,

 

Naast het feit dat jullie werknemers aan de telefoon zeer onsympathiek en onbehulpzaam zijn, word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Het laatste antwoord was dat ik niet binnen de termijn van 30 dagen zit om een verzekering af te sluiten. Dit is nogmaals laks van jullie kant, want ik heb genoeg bewijs aan emails, die ik binnen dat termijn heb gestuurd en ontvangen (onder andere) van jullie directeur klantenservice Jörg Kramer.

Ik heb binnen de termijn van 30 dagen geprobeerd via de website een telefoonverzekering af te sluiten. Helaas lukte dit niet, omdat het IMEI-nummer bij jullie niet bekend was, wat overigens jullie probleem is. Vervolgens heb ik gebeld met als resultaat dat ik moest mailen. Toen kreeg ik als antwoord dat ik naar de KPN winkel moest, die mij niet konden helpen want in de winkel kunnen ze niks afsluiten. Waarom word ik dan daar naartoe verwezen? Dat terzijde, dus daaropvolgend weer gebeld met de klantenservice, die mij verteld dat ik niet binnen dat termijn zit. Wat moet een persoon doen om een (simpele) telefoonverzekering af te sluiten?

Bij deze bericht ik zodat jullie een oplossing vinden om een (simpele) telefoonverzekering af te sluiten voor mij. 

Graag hoor ik van iemand (die welwillend mij probeert te helpen).

 

Met vriendelijke groet,

Moeaz Ramadan

Hallo @Moeaz , vul in het privé-deel van je profiel s.v.p. je NAW-gegevens, klantnummer(s), laatste 4 cijfers IBAN, het mobiele nummer en het IMEI-nummer in waar het om gaat, dat komt een moderator er binnenkort op terug.

 


Ik heb bij deze alle gevraagde gegevens ingevuld; bij ‘opmerkingen’ laatste 4 cijfers IBAN en IMEI-nummer want die kon je nergens invullen. Heel erg bedankt voor je tijd en inspanning!


Ik heb bij deze alle gevraagde gegevens ingevuld; bij ‘opmerkingen’ laatste 4 cijfers IBAN en IMEI-nummer want die kon je nergens invullen. Heel erg bedankt voor je tijd en inspanning!

Hallo @Moeaz overal waar privé bij staat mag je wat invullen, alleen door jou en KPN te zien, niet door het forum.


Hoi @Moeaz, welkom op ons forum!
Verzekeringen kan ik je helaas niet echt mee helpen evenals mijn collega's bij 0800-0402, dit loopt via onze verzekeringspartner. Ik hoop dat je iets aan de onderstaande informatie hebt.

 

Klachtenprocedure
Als u een klacht over uw Toestelverzekering polis wilt indienen, kunt u ons bereiken via
onderstaande contactgegevens:
Telefonisch: 0800-656 5010
Email: kpn.toestelverzekering@chubb.com
Post: Toestelverzekering, Postbus 8058, 3009 AB Rotterdam


Als wij uw klacht niet onmiddellijk kunnen oplossen, laten wij u schriftelijk binnen vijf
werkdagen weten wat de volgende stappen zijn. Indien uw klacht binnen drie weken nog
niet is opgelost, nemen wij opnieuw contact met u op om u op de hoogte te brengen van de
stand van zaken.


Als u niet tevreden bent over de afwikkeling van uw klacht of als wij ons definitieve
standpunt niet binnen zes weken aan u bekend hebben gemaakt, dan kunt u contact
opnemen met de Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), Postbus
93257, 2509 AG Den Haag. U behoudt altijd het recht om een procedure bij de rechtbank te
starten.


Hoi Thomas, doordat jullie mijn telefoon niet herkende kan ik nu geen verzekering afsluiten. Dus het is eigenlijk aan jullie om het op te lossen. Nu word ik weer door jou van het kastje naar de muur gestuurd en dat was dus mijn probleem.


Hoi Thomas, doordat jullie mijn telefoon niet herkende kan ik nu geen verzekering afsluiten. Dus het is eigenlijk aan jullie om het op te lossen. Nu word ik weer door jou van het kastje naar de muur gestuurd en dat was dus mijn probleem.

Hallo @Moeaz je wordt niet naar de muur gestuurd, maar naar het juiste kastje. Volg die raad van @Thomas gewoon op en laat de (goede) afloop even weten.