Skip to main content

In de week van maandag 28 november tot en met vrijdag 2 december ben ik volgens mij 4x gebeld door een medewerker van KPN, 3 x heb ik niet opgenomen omdat het niet uit kwam en op donderdag 1 december heb ik opgenomen en is afgesproken dat ik vrijdag 2 december terug zou worden gebeld. Ze verklapte dat ze met mij naar een mooie aanbieding wilde kijken. Het is inmiddels 10 december maar ik ben niet meer gebeld, why not? Ik snap helemaal niets van het eerst plat worden gebeld en daarna niets meer horen en daarnaast vind ik het vervelend dat de afspraak niet wordt nagekomen.

 Betekenis van het woord aanbieding: "Aanbieding is een term uit de marketing waar een klant een product met korting of ander voordeel krijgt aangeboden, vaak tijdelijk.

En dat is denk ik hier van toepassing, de aanbieding is gewoon afgelopen,  hoogstwaarschijnlijk een black friday actie. 

Misschien dat je zelf kunt bellen en vragen wat nu de aanbiedingen zijn en maak dan eventueel een geschikte keuze. 


Welk woord er precies gebruikt is weet ik niet meer maar 'aanbieding' zou het best geweest kunnen zijn.

 

Het gaat me meer om het gegeven en hoe het op mij als klant overkomt. Waarom wordt er niet gebeld terwijl dat afgesproken is? Bespaar het je om er een mooi antwoord op te dichten. Het is altijd nog beter om toch even te bellen en dan uitleg te geven, daar is meer begrip voor dan niets horen.

 

Zelf contact opnemen met de klantenservice is een leuke suggestie als je niet eerst een kwartier of langer in de wacht hangt, doorverbonden moet worden naar de 'sale-afdeling' en daar weer in de wacht hangt, zomaar ineens de verbinding wordt verbroken en het hele riedeltje weer opnieuw kunt doorlopen.