Skip to main content

Had vanavond een videogesprek gepland staan om 19.00 met een medewerker van de KPN. Ik heb interesse in de Apple I-phone 15 Pro Mac. Ben helaas niet gebeld en KPN kon ik ook niet benaderen. Heel vreemd. Hoe is dit mogelijk?

Had vanavond een videogesprek gepland staan om 19.00 met een medewerker van de KPN. Ik heb interesse in de Apple I-phone 15 Pro Mac. Ben helaas niet gebeld en KPN kon ik ook niet benaderen. Heel vreemd. Hoe is dit mogelijk?

Hoi @Bart R. 

Het is momenteel razend druk op de afdeling verkoop en retentie in verband met Black Friday, en dat zal volgende week nog erger worden.

Dat er een afspraak stond, die jezelf hebt kunnen inplannen (als het goed is), had die vanzelfsprekend nagekomen moeten worden, want afspraak = afspraak!
Alleen denk ik dat het door de grote drukte (wegens de Black Friday acties) per ongeluk is vergeten, of dat er geen ruimte was om naar klanten toe te bellen/videobellen.

Daarom adviseer ik je ook, om langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt te gaan.
Daar wordt je ook persoonlijk geholpen, maar dan gewoon face to face met een KPN medewerker.
Ook die kan jouw prima helpen en adviseren rond de aanschaf van de iPhone 15 Pro Max.

De meeste KPN Winkels zijn ook op de zaterdag en de zondag open, mocht je doordeweeks niet kunnen wegens je werk (de openingstijden staan vermeld bij de KPN Winkel waar je langs wilt gaan, als je op de groene link hierboven klikt).

Â