Skip to main content

Hallo,

 

Onlangs heb ik een mobiel abonnement afgesloten. Ipv 7Gb zie ik nu 5Gb en ipv € 17,50 wordt nu € 20,00 gefactureerd. Dit wijkt ook af van de bevestiging die op 4-2 verstuurd is. Graag zou ik willen begrijpen waar deze afwijking door komt en dat dit gecorrigeerd wordt.

Alvast bedankt!

Welkom op ons forum, @HWoltgens! Heel begrijpelijk dat je graag wilt weten waar je voor betaalt. Op je factuur zijn de kosten nader gespecificeerd. Ik raad je aan om de factuur en specificatie (tweede en verdere pagina's) eerst even te bekijken. Je factuur vind je via MijnKPN. Kom je er hiermee niet uit, dan kijk ik uiteraard graag even met je mee. Zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen.


Ik mis de Hussel Mobiel korting van € 2,50 op mijn factuur. Deze staat wel op het prijsoverzicht van de bestelling. Daarnaast stond in de aanbieding een bundel van 7 Gb ipv de hudige 5 Gb. Ik heb mijn klantnummers toegevoegd aan mijn profiel.


Je ontvangt inderdaad geen Husselkorting. Voor zover ik kan zien, heb je hier ook geen recht op. Je komt namelijk alleen voor Husselkorting in aanmerking als je een mobiel abonnement combineert met KPN Thuis. Ik zie op jouw adres echter geen Thuis abonnement. Dat betekent dat je niet aan de voorwaarden van Husselvoordelen voldoet. Je ontvangt dus ook geen korting. Het kan inderdaad zijn dat dit wel op de bestelbevestiging staat, helemaal wanneer je zelf hebt aangevinkt dat je meerdere KPN abonnementen hebt. Er wordt daarna nog een controle uitgevoerd om te kijken of je inderdaad recht hebt op de korting. In jouw geval kom je hiervoor niet in aanmerking. Aan de bestelbevestiging kunnen verder geen rechten worden ontleend.

Ik kan overigens niks vinden over de 2 GB extra. Voor zover ik kan zien heb je namelijk gewoon een 5 GB abonnement. Ik zie de extra 2 GB niet terug op het contract, noch op de bestelbevestiging. Ik kan dan ook niet anders dan concluderen dat je nu krijgt wat je hoort te krijgen.


Ik heb gewoon interactieve tv met internet en telefonie van kpn op dit adres. Dit is dat naar ik aanneem kpn thuis is.
 

De facturen komen overigens wel goed aan, dus ik snap niet waar het fout gaat. Zoals gevraagd heb ik beide klantnummers doorgeven in mijn persoonlijk profiel. Ik ben dus nog steeds van mening dat ik er wel recht op heb.


Ah, ik zie al waar dit mis gaat! Jouw KPN Mobiel staat op een ander adres geregistreerd dan jouw KPN Thuis abonnement. Ik raad je aan het adres van jouw KPN Mobiel abonnement te controleren en eventueel te wijzigen via MijnKPN. Wanneer beide adressen gelijk zijn, kan je je aanmelden voor KPN Hussel.