Skip to main content

Op kpn.com kost een unlimited abonnement 25.00 maar op de MijnKPN pagina als ik mijn abonnement wil wijzigen naar unlimited kost dat 37,50 (en ik krijg daar maar 5,00 korting op inplaats van de 7,50 die is beloofd bij kpn hussel maar dat is weer een ander probleem). Dus mijn vraag is nu hoe kan ik mijn abonnement wijzigen naar unlimited voor 25.00?

Heeft u ook een internet thuis abonnement van KPN? Dat moet uiteraard wel. Ander krijgt u de korting sowieso niet.

Verder: de prijs die bij het aanpassen van het abonnement genoemd word is zonder korting. Bij mij staat er ook € 32,50. Dat is normaal. U huidige abonnement staat er ook tussen. Daarbij zult u zien dat daarvan ook de prijs hoger is dan wat u elke maand betaald. 

De 5 euro korting die u noemt hoort. Die krijgt iedereen. Dat is een leuk foefje van KPN om jaarlijks bij de inflatiecorrectie flink veel extra geld binnen te harken. De inflatiecorrectie word namelijk berekend over die € 37,50, terwijl de klant maar 25 euro betaald. Hoe "grappig" is dat 😁


Hallo @Nick83 , bij de jaarlijkse inflatiecorrectie gaat ook steeds mijn korting omhoog, dus niet alleen de basisprijs. Per saldo betaal ik uiteraard wel meer.

 

 


Hallo @Nick83 , bij de jaarlijkse inflatiecorrectie gaat ook steeds mijn korting omhoog, dus niet alleen de basisprijs. Per saldo betaal ik uiteraard wel meer.

Die € 7,50 blijft gewoon € 7,50 hoor. Die 5 euro ook dacht ik 🤔

Edit: ik zie nu inderdaad dat die 5 euro mee omhoog gaat. Maar die € 7,50 niet.


Op kpn.com kost een unlimited abonnement 25.00 maar op de MijnKPN pagina als ik mijn abonnement wil wijzigen naar unlimited kost dat 37,50 (en ik krijg daar maar 5,00 korting op inplaats van de 7,50 die is beloofd bij kpn hussel maar dat is weer een ander probleem). Dus mijn vraag is nu hoe kan ik mijn abonnement wijzigen naar unlimited voor 25.00?

Hallo @Luke de Vries ,

De prijs van 25 euro is de huidige prijs van unlimited. Als jij een bestaand KPN Hussel abonnement hebt, dan kun je maandelijks jouw abonnement naar boven of naar beneden bijstellen. Maar de prijzen zoals ze waren op het moment dat jij je abonnement afsloot, blijven voor jou gelden. De prijs van 37, 50 voor unlimited is de bruto prijs toen jij jouw abonnement afsloot.

Als jouw abonnement afgelopen is (de contractdatum bereikt), dan kun je verlengen en dan gaan voor jou ook de huidige prijzen gelden.  (En ook de huidige kortingen.)

 


€ 37,50 is nu nog steeds de bruto prijs. Daar gaat eerst 5 euro "zolang je abonnement loopt" vanaf. Daarna gaat daar nog € 7,50 Husselkorting vanaf. Kom je uit op 25 euro.

Zo ziet het er bij mij uit. En mijn abonnement loopt nog maar net een paar weken.