Skip to main content

Ik heb 2 abonomenten verlengt en de s21 genomen . Bij deze telefoons zou je de airbuds van samsung als promotie ontvangen . Na 6 weken verder en van het kastje naar de muur gestuurd en verschillende keren contact met KPN en Samsung heb ik nog steeds niks binnen . Ook heb ik het gevoel dat KPN alleen maar snel is als er betaald moet worden. Kpn belt niet terug en laat ze trouwe klant het maar uitzoeken. Als dit nog lang gaat duren word het een andere provider.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hallo @Pascal Harteveld  heb je je daarvoor wel aangemeld op de Samsung Promotie website?
De link naar die website stond op de KPN website bij het toestel, zie hieronder.

Dit zijn promotie acties van een fabrikant, die gedurende een bepaalde tijd lopen.
De uitvoering ligt bij Samsung en die bepaalt ook de voorwaarden. Providers en telefoonwinkels brengen dit alleen onder de aandacht maar spelen verder geen rol.

Ontvang de Galaxy Buds Pro bij aankoop van een Galaxy S21, S21+ of S21 Ultra
van 06-04-2021 t/m 02-05-2021, registreren mogelijk t/m 06-06-2021.
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=N9ZYFN6QFZB7V


Dat is allemaal gebeurt


Zou nu weer met 2 accounts moeten wat niet vermeld staat. Eerst was het vehaal dat er maar 1 per huishouden mag ontvangen en nu weer dit verhaal. Ik verwacht dat kpn dit voor ons gaat oplossen want ik ben er nu wel klaar mee!!!


Zoals gezegd is het een promotie aanbod van Samsung en die bepaalt de voorwaarden.
KPN heeft hier verder geen rol in en heeft er dus ook geen zeggenschap in.

Dit staat in de bijzondere voorwaarden:

Je kunt maximaal één keer deelnemen per aangekocht product en maximaal drie keer deelnemen per huishouden.


Zo niet mee eens . Jullie promoten hiermee. Dus verwacht ik dus ook iets van KPN. Zegt genoeg na deze reactie.  Lekker naar vodafone dan maar.


Kan ik mee telefoon nog terug sturen en de contracten te ontbinden . Ik heb niks aan deze telefoon zonder oortjes.


Geen “jullie”, ik ben net zoals jij een klant en gewoon forumlid.

Bij Vodafone of iedere andere provider gaat het hetzelfde, het blijft Samsung die de regels bepaalt.


Neem aan dat hier ook reactie komt van KPN.


Dat klopt, maar afhankelijk van de drukte kan dat 1-2 dagen duren.


Ha @Pascal Harteveld, welkom! Het voordeel van deze forum community is dat je vaak heel snel geholpen wordt en niet per se door een KPN medewerker. De kracht van het forum! Ik zie dat Ruud je al goed geholpen heeft, maar ik begrijp uit jouw reacties dat je het er nog niet mee eens bent. Wat is er nu precies gaande? Je hebt het formulier voor Samsung ingevuld, maar zij geven aan dat je er geen recht op hebt? Zoals Ruud aangeeft, krijg je per product max. 1 set airbuds en per huishouden max. 3. Dat is geen probleem?