Skip to main content

Beste, 

 

Op 25 november heb ik een KPN abonnement afgesloten met Iphone 12 pro max (gold). Tot heden is deze niet op voorraad en wacht ik rustig mijn mobiel af. 
 

Echter moet je voor de airpods actie voor 20 december aanmelden. Dit is niet haalbaar omdat mobiel nog niet op voorraad is. Over 3 dagen is de aanmeld datum verstreken. Hoe zit het dan met de actie? Wordt de datum nog verlengd? Of is de actie dan verlopen? 

Geen zorgen, @ZZKPN, de invultermijn is verlengd naar 10 januari :)


Super, bedankt voor de snelle reactie. 


Beste ZZKPN 

wij hebben hetzelfde probleem 2 iphones gekocht met de medeling dat wij gebruik konden maken van de Airpods actie. Vandaag (18-12-2020) heeft mijn vrouw de verkoopster van KPN aan de telefoon gekregen maar kon niets voor ons betekenen. Ook was het niet mogelijk om een van haar leidinggevende te spreken, we voelen ons echt voor de gek gehouden. Tijdens de verkoop was het allemaal geen probleem  maar nu in 1x wel. Erg bedroevend deze situatie. Wat is nu de status van de actie?  wel of geen airpods. Volgens de verkoopster van KPN niet. 


Dag Rubu28zk, 

zoals Erik_ vermeld is het termijn verlengd naar 10 januari 2021.
 

Ik had op 16 december een mail gestuurd naar mailadres van kpn. Via daar heb ik ook bevestigd gekregen dat het termijn is verlengd naar 10 januari 2021. 
 

Denk dat de verkoopster nog niet op de hoogte is van de verlengdatum 😄


Beste ZZKPN

Een update van mijn kant. De promotiedienst verstopt zich nog steeds. De registratie is in behandeling wanneer verificatie is afgerond worden we per mail geinformeerd. Nog steeds niets duidelijk, toen we de telefoons aankochten was het allemaal geen probleem” u heeft recht op de Airpodsactie” U kunt zien wat ik allemaal afneem van KPN en voor particulier is dit behoorlijk  wat plus daarbij ben ik abonnementsvrij en ik kan opstappen wanneer ik wil. Daarnaast heb ik nog XS4All en zakelijke tefefoonabbonementen waarbij ik ook allemaal direct kan overstappen. Mijn probleem op dit moment is het verdriet van mijn dochter zich had verheugd om de Airpods cadeau te geven aan haar vriendje met kerst. Ik/ wij voelen ons echt voor de gek gehouden door de verkoopster die zich  nu verstopt en wij voelen ons echt beetgenomen. Dit ongenoegen blijf ik zeker delen totdat er een passende oplossing komt. 


Beste @Rubu28zk, ik begrijp nog niet helemaal wat nu precies de status van jouw aanvraag is. Heb jij nu wel of niet recht op de airpods? In dat geval kan je ze inderdaad nog t/m 10 januari aanvragen. Hier zie je wat je hoe aan kunt vragen: 

 

  • iPhone 12 of iPhone 12 Pro. Toestel aangeschaft in periode 16 oktober t/m 8 november. Aanvragen is mogelijk t/m 10 januari . Formulier.
  • iPhone 12 mini of iPhone 12 Pro Max. Toestel aangeschaft in periode 6 november t/m 22 november. Aanvragen is mogelijk t/m 10 januari. Formulier.
  • Black Friday AirPods actie op alle iPhone 12 en SE varianten. Toestel aangeschaft in periode 23 november t/m 30 november. Aanvragen is mogelijk t/m 10 januari (verlengd). Formulier.

Als jullie er wel voor in aanmerking komen, dan kan je 't dus nog aanvragen én dan heeft je dochter vast een leuk Valentijnscadeau klaarliggen voor d'r vriendje 🙂.


Beste Marcia,

Volgens de verkoopster hadden wij recht op de Iphone actie, 2x { toen wij de order plaatste}

Wederom het formulier ingevuld , bevestiging ontvangen  wachten op verificatie of we in aanmerking komen voor de actie. Zoals eerder gemeld  hebben op 27 november 2 Iphone gekocht/besteld/  Ik krijg iedere week de melding dat  de  2e Iphone 12 Pro nog steeds niet leverbaar is. We hebben het hier over 6 weken!  Over een paar dagen verloopt de verlenging van de actie. Hoe gaat KPN daarmee om? Betekent dat wij de actie van de Ipods door onze neus geboord zien worden . Wij zijn  verleid met de Ipod actie maar uiteindelijk hebben wij niets na 6 weken. … Oh ja1 Iphone.


Ik ga er vanuit dat het opnieuw verlengd wordt, @Rubu28zk, tot iedereen ook daadwerkelijk zijn toestel heeft. Navraag daarvoor staat uit.


Inmiddels staat er een nieuwe datum in de actievoorwaarden

Klanten hebben t/m 31 januari 2021 om gebruik te maken van de actie.


Klopt inderdaad, de invultermijn is nu verlengd naar de 31e :)


Waar kan ik mijn gegevens van de aankoop Iphone 12 vermelden om de Airpods met de beloofde korting te bestellen? 

 


Beste Erik

 

Hieronder de reactie van je collega's :

Beste D.c.,

Wij hebben je deelname aan de KPN Apple AirPods promotie ontvangen en kunnen deze helaas niet goedkeuren. De reden hiervoor is: 
•    Het actieproduct is niet aangekocht binnen de actieperiode.


Voor de actievoorwaarden verwijzen we je graag naar de actiesite: actievoorwaarden.

* Indien je tussen 16 oktober en 8 november 2020 een iPhone 12 of iPhone 12 Pro hebt gekocht, registreer je dan hier opnieuw, voor de juiste promotie.

Mocht je naar aanleiding van bovenstaande nog vragen hebben, stuur een mail naar kpn@consumercare.info 

Met vriendelijke groet,

KPN 

Leg even uit aan ons waarow  wij er geen recht op hebben. Wij kopen 2 iphones op 27 november . De verkoopster bevestigd dat wij recht hebben op de ipodactie . Voor 1 toestel zijn we al 2 keer afgewezen gisteren 11 januari na 6 weken het 2e toestel ontvangen. Hierbij ga ik er ook al vanuit dat we worden afgewezen. Ik / we voelen ons echt belazerd door KPN. De ipodactie was een verademing op het aankoopbedrag. Waardeloos. Ik hoor graag waar wij moeten zijn om het juiste formulier te mogen en kunnen invullen.

 

 

 


@horecavernieuw, dit hangt ervan af welke versie van de iPhone 12 je hebt besteld en wanneer precies, aangezien er drie verschillende Air Pods acties waren met elk een eigen formulier. Heb je een iPhone 12 of 12 Pro aangeschaft van 16-10 t/m 8-11, gebruik dan dit formulier. Heb je een iPhone 12 mini of 12 Pro Max aangeschaft van 6-11 t/m 22-11, gebruik dan dit formulier. Heb je een iPhone 12 (alle varianten) of SE aangeschaft van 22-11 t/m 30-11 gebruik dan het formulier hieronder.

 

@Rubu28zk, je vult het verkeerde formulier in :) Zoals ook in de afwijzing staat, dit is het formulier voor aankoop tussen 16-10 en 8-11.  Voor de actie met aankoop van 22-11 t/m 30-11 moet je dit formulier hebben.


Vanochtend via dit formulier iPhone 12 of 12 Pro aangeschaft van 16-10 t/m 8-11
dit formulier
aanvraag gedaan voor de Apple Airpods. Mijn aankoop was op 23-10-2020, maar door de tekorten bij KPN is mijn iPhone 12 Pro pas 31-12-2020 geleverd. 

Bestelnummer: 20112344885383
Besteldatum: 23-11-2020

Krijg nu de volgende afwijzing van KPN (zie afbeelding).
Snap niet echt welk formulier ik moet gebruiken.

 

 

 

Hallo @josua1983 , er zijn in korte tijd meerdere acties geweest met Airpods zoals moderator @Erik_  hierboven al aangeeft. Dit heeft al vaker tot verwarring geleid.

Voor jou geldt de actie met aankoop van 22-11 t/m 30-11, dan moet je dit formulier hebben.

Je hebt nog t/m 31 januari 2021 om het formulier in te vullen.


Hallo @josua1983 , er zijn in korte tijd meerdere acties geweest mat Airpods zoals @Erik_  hierboven al aangeeft. Dit heeft al vaker tot verwarring geleid.

Voor jou geldt de actie met aankoop van 22-11 t/m 30-11, dan moet je dit formulier hebben.

Dank je wel voor je snelle reactie. Ik ga het “andere” formulier invullen.


@RBxx 

Heb jouw form gebruikt, helaas kan ik dit formulier dan niet verzenden (zie bijlage).
Als ik als aankoopdatum 23-10-2020 (datum van bestelling) of 30-10-2020 (aankomst bestelling + ingangsdatum van contract)


Of moet ik gewoon een “willekeurige” datum hieruit kiezen → 22-11 t/m 30-11, met de kans voor een afwijzing.

 

 

Oh sorry @josua1983 , dan heb ik ook in verwarring de verkeerde link gegegeven.

Heb je een iPhone 12 of 12 Pro aangeschaft van 16-10 t/m 8-11, gebruik dan dit formulier.


Oh sorry @josua1983 , dan heb ik ook in verwarring de verkeerde link gegegeven.

Heb je een iPhone 12 of 12 Pro aangeschaft van 16-10 t/m 8-11, gebruik dan dit formulier.

 

Ja dat formulier heb ik als eerste gebruikt (zie mijn eerste comment), daarop een afwijzing.
Dus snap niet helemaal welk formulier ik moet gebruiken. Of de desbetreffende acceptant heeft niet goed gekeken. Mijn registratienummer 1e poging: 2320315


Weet je dat zeker @josua1983 ? De afwijzing heeft het over de pro MAX in de periode 6-11 t/m 22-11.

Dat was de derde actie in korte tijd met dit formulier. . Heb jij de pro of de pro max ?

Neem anders contact op via mail met kpn@consumercare.info


In mijn 1ste poging heb ik dit formulier gebruikt: https://promo.deskservices.nl/nl-nl/20-0492 daar kon ik niet eens kiezen uit de iPhone 12 Pro Max. Dus weet zeker dat ik het juiste formulier heb gebruikt, maar ik ga wel op een andere manier contact opnemen. 

Dank iedergeval voor je hulp

 

Ok, misschien dan toch een vergissing bij de acceptant. Met al die formulieren en toestel types en actieperiodes in korte tijd….. Succes verder.


@josua1983, ik heb even gekeken en ik zie hier in het systeem dat jij een iPhone 12 Pro hebt aangeschaft op 23-11-2020 10:48:13. Je moet dan ook wel dit formulier hebben:

Heb je een iPhone 12 (alle varianten) of SE aangeschaft van 22-11 t/m 30-11 gebruik dan het formulier hieronder.

Voor de actie met aankoop van 22-11 t/m 30-11 moet je dit formulier hebben.

 

Vul die in met 23 november als aankoopdatum, dan moet het goed gaan.


@Erik_ Ooo zat met 23-10 in mijn hoofd excuus daarvoor.
Dank voor het kijken :-)


Klopt inderdaad, de invultermijn is nu verlengd naar de 31e :)

Is de invultermijn weer verlengd? Ik heb namelijk mijn mobiel nog steeds niet ontvangen (via mobiel.nl). Op hun site staat aangegeven dat zij dit toestel nog steeds niet op voorraad hebben :(