Skip to main content

Beste, 

 

Op 25 november heb ik een KPN abonnement afgesloten met Iphone 12 pro max (gold). Tot heden is deze niet op voorraad en wacht ik rustig mijn mobiel af. 
 

Echter moet je voor de airpods actie voor 20 december aanmelden. Dit is niet haalbaar omdat mobiel nog niet op voorraad is. Over 3 dagen is de aanmeld datum verstreken. Hoe zit het dan met de actie? Wordt de datum nog verlengd? Of is de actie dan verlopen? 

De periode kan verlengd zijn tot de 31e janurari.Afgelopen week de lang verwachtte iphone ontvangen na 7 weken . Opnieuw aanvraag ingediend bij kpn consumercare. De aanvraag wordt nu wederom afgewezen omdat de factuur buiten de actieperiode valt. Volgens mij is het nog steeds januari 2021. Kan iemand gewoon telefonisch contact opnemen.  Wederom waardeloos.


 

De periode kan verlengd zijn tot de 31e janurari.Afgelopen week de lang verwachtte iphone ontvangen na 7 weken . Opnieuw aanvraag ingediend bij kpn consumercare. De aanvraag wordt nu wederom afgewezen omdat de factuur buiten de actieperiode valt. Volgens mij is het nog steeds januari 2021. Kan iemand gewoon telefonisch contact opnemen.  Wederom waardeloos.

Dag Rubu28k, probeer het nog deze dagen te regelen. Ik heb mn mobiel nog steeds niet binnen (25 november besteld) en kan daarnaast dus ook geen gebruik maken van deze actie. 🤬 prachtige acties van KPN 👏🏼

 

 


We gaan de invuldatum niet nog een keer verlengen. Dit omdat het overgrote deel van de klanten die in de actieperiodes besteld hebben hun toestel inmiddels ook hebben ontvangen en ook hun formulier hebben ingevuld en het administratief heel veel werk is om alle formulieren en wat daar bij komt kijken weer te verlengen. Echter, als je bij de kleine groep hoort die het toestel na de 31e krijgt, dan kunnen we je handmatig doorzetten. 

 

@Rubu28zk, ik verwacht dat jij dan het verkeerde formulier hebt gebruikt. Er zijn drie actieperiodes en dus ook drie formulieren. Is het nog gelukt om het juiste formulier in te vullen?  Zo niet, wil je jouw forumprofiel aanvullen met de gegevens van het mobiele abonnement. Dan kijk ik hier naar. 

@ZZKPN, kom hier even terug als je het toestel eenmaal ontvangen hebt (en zorg dat je forumprofiel dan ook is aangevuld met de gegevens van het mobiele abonnement) dan pak ik het op dat moment met je op.


@Erik_ dag, Erik ik heb eindelijk mijn mobiel binnen. Ik heb (zoveel mogelijk) mijn gegevens ingevuld. Heb je nog meer informatie nodig?


Dank je, @ZZKPN! Vul bij ‘persoonlijke opmerking’ nog het imei nummer van het toestel in. Reageer hier even weer als je dit gedaan hebt, dan zet ik het door.


Dank je, @ZZKPN! Vul bij ‘persoonlijke opmerking’ nog het imei nummer van het toestel in. Reageer hier even weer als je dit gedaan hebt, dan zet ik het door.

@Erik_ done. Dank je wel voor het doorzetten! 


werkelijk dramatisch hoe lang dat duurt met die air pods acvtie! wacht nu al 4 maanden en dan zegt men vrolijk dat het nog wel 4 weken duurt! waardeloze actie van kpn

 


@ZZKPN, ik kan op de combinatie van je naam- en adresgegevens met dat imei niets vinden uit november. Wel een bestelling van 5 februari, met een zelfde soort toestel, maar dat is een ander imei, naast dat de datum dus ook anders is. Heb je het bestelnummer van die eerste bestelling nog? En kan het zijn dat die op andere naam of adres is aangevraagd?


@ZZKPN, ik kan op de combinatie van je naam- en adresgegevens met dat imei niets vinden uit november. Wel een bestelling van 5 februari, met een zelfde soort toestel, maar dat is een ander imei, naast dat de datum dus ook anders is. Heb je het bestelnummer van die eerste bestelling nog? En kan het zijn dat die op andere naam of adres is aangevraagd?

@Erik_ Nee, ik heb het op mijn eigen naam aangevraagd. En op het adres wat op mijn profiel staat. Ik zal bestelnummer aanpassen. Denk dat ik dat verkeerd heb vermeld. Maakt het wat uit dat het via mobiel.nl is? 


Erik, maakt mij niet uit. Maar wat ga ik nu wanneer krijgen?

 


@ZZKPN, ik kan op de combinatie van je naam- en adresgegevens met dat imei niets vinden uit november. Wel een bestelling van 5 februari, met een zelfde soort toestel, maar dat is een ander imei, naast dat de datum dus ook anders is. Heb je het bestelnummer van die eerste bestelling nog? En kan het zijn dat die op andere naam of adres is aangevraagd?

@Erik_ Nee, ik heb het op mijn eigen naam aangevraagd. En op het adres wat op mijn profiel staat. Ik zal bestelnummer aanpassen. Denk dat ik dat verkeerd heb vermeld. Maakt het wat uit dat het via mobiel.nl is? 

@Erik_  ik zag dat ik een verkeerd nummer heb overgenomen. Ik heb het aangepast bij mijn gegevens. 
@bg.binnekamp mijn reactie was naar Erik. Ik ben ook een klant die wacht op haar airpods :)


oke 

@ZZKPN zzpkn ik hoop dat we ze allebei snel gaan krijgen

@Erik_ kan jij voor mij eindelijk ook snel airpods regelen?


@ZZKPN, ik kan op de combinatie van je naam- en adresgegevens met dat imei niets vinden uit november. Wel een bestelling van 5 februari, met een zelfde soort toestel, maar dat is een ander imei, naast dat de datum dus ook anders is. Heb je het bestelnummer van die eerste bestelling nog? En kan het zijn dat die op andere naam of adres is aangevraagd?

@Erik_ Nee, ik heb het op mijn eigen naam aangevraagd. En op het adres wat op mijn profiel staat. Ik zal bestelnummer aanpassen. Denk dat ik dat verkeerd heb vermeld. Maakt het wat uit dat het via mobiel.nl is? 

Ah, dat is wel een probleem, @ZZKPN. Deze actie geldt alleen als je het toestel bij ons koopt. Als jij via mobiel.nl verlengt, dan is het abonnement weliswaar bij ons, maar koop je het toestel van mobiel.nl. In dat geval is deze actie dan ook niet van toepassing.

 

werkelijk dramatisch hoe lang dat duurt met die air pods acvtie! wacht nu al 4 maanden en dan zegt men vrolijk dat het nog wel 4 weken duurt! waardeloze actie van kpn

 

Hoi @bg.binnekamp, ik had dit bericht van je even gemist. Dank voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb ze wel even verwijderd want het is in verband met privacy niet de bedoeling dat je dit hier openbaar op het forum zet. Iedereen kan in een topic alles lezen. Privégegevens kun je in je forumprofiel kwijt. Alle vakken met privé erachter zijn alleen door jou en door de KPN moderators (zoals ik) te zien. Wat is er bij jou precies aan de hand? Heb jij al wel je telefoon ontvangen en het actieformulier ingevuld? Zo ja, heb je daar ook bevestiging van gekregen of een afwijzing?


ik heb al vaak formulier ingevuld maar heb nog nimme reactie gehad. men zou een link voor betaling hebben opgestuurd 2 keer, heb ik ook nog niet gehad. ben nu 4 maanden bezig voor een klein bestellingje

ben

 


@ZZKPN, ik kan op de combinatie van je naam- en adresgegevens met dat imei niets vinden uit november. Wel een bestelling van 5 februari, met een zelfde soort toestel, maar dat is een ander imei, naast dat de datum dus ook anders is. Heb je het bestelnummer van die eerste bestelling nog? En kan het zijn dat die op andere naam of adres is aangevraagd?

@Erik_ Nee, ik heb het op mijn eigen naam aangevraagd. En op het adres wat op mijn profiel staat. Ik zal bestelnummer aanpassen. Denk dat ik dat verkeerd heb vermeld. Maakt het wat uit dat het via mobiel.nl is? 

Ah, dat is wel een probleem, @ZZKPN. Deze actie geldt alleen als je het toestel bij ons koopt. Als jij via mobiel.nl verlengt, dan is het abonnement weliswaar bij ons, maar koop je het toestel van mobiel.nl. In dat geval is deze actie dan ook niet van toepassing.

@Erik_ dat is raar. Op site van mobiel.nl werd ook naar het formulier van KPN verwezen! En andere mensen die ook via mobiel.nl hebben besteld hebben het ook gekregen. Dus raar dat dit bij mij niet geldt? 


Maar ik heb gekocht via kpn.com

 


@Erik_ er staat duidelijk dat ik het kon aanvragen? 

 


Hoe werkt het dan? kan je dat nakijken? 

 

consumercare reageert niet

 


@ZZKPN, ik kan op de combinatie van je naam- en adresgegevens met dat imei niets vinden uit november. Wel een bestelling van 5 februari, met een zelfde soort toestel, maar dat is een ander imei, naast dat de datum dus ook anders is. Heb je het bestelnummer van die eerste bestelling nog? En kan het zijn dat die op andere naam of adres is aangevraagd?

@Erik_ Nee, ik heb het op mijn eigen naam aangevraagd. En op het adres wat op mijn profiel staat. Ik zal bestelnummer aanpassen. Denk dat ik dat verkeerd heb vermeld. Maakt het wat uit dat het via mobiel.nl is? 

Ah, dat is wel een probleem, @ZZKPN. Deze actie geldt alleen als je het toestel bij ons koopt. Als jij via mobiel.nl verlengt, dan is het abonnement weliswaar bij ons, maar koop je het toestel van mobiel.nl. In dat geval is deze actie dan ook niet van toepassing.

@Erik_ dat is raar. Op site van mobiel.nl werd ook naar het formulier van KPN verwezen! En andere mensen die ook via mobiel.nl hebben besteld hebben het ook gekregen. Dus raar dat dit bij mij niet geldt? 

Hmmm, dan ga ik daar even achteraan. Want dat was/is mij niet bekend verder, @ZZKPN

 

ik heb al vaak formulier ingevuld maar heb nog nimme reactie gehad. men zou een link voor betaling hebben opgestuurd 2 keer, heb ik ook nog niet gehad. ben nu 4 maanden bezig voor een klein bestellingje

ben

Ik vraag dit voor jou ook even na, @bg.binnekamp  of het formulier opnieuw  moet en dat wij dat dan even doorzetten. Of dat er toch al wat is en het via consumercare geregeld moet worden.

 

Ik kom er z.s.m. op terug voor jullie beiden.


@ZZKPN, ik kan op de combinatie van je naam- en adresgegevens met dat imei niets vinden uit november. Wel een bestelling van 5 februari, met een zelfde soort toestel, maar dat is een ander imei, naast dat de datum dus ook anders is. Heb je het bestelnummer van die eerste bestelling nog? En kan het zijn dat die op andere naam of adres is aangevraagd?

@Erik_ Nee, ik heb het op mijn eigen naam aangevraagd. En op het adres wat op mijn profiel staat. Ik zal bestelnummer aanpassen. Denk dat ik dat verkeerd heb vermeld. Maakt het wat uit dat het via mobiel.nl is? 

Ah, dat is wel een probleem, @ZZKPN. Deze actie geldt alleen als je het toestel bij ons koopt. Als jij via mobiel.nl verlengt, dan is het abonnement weliswaar bij ons, maar koop je het toestel van mobiel.nl. In dat geval is deze actie dan ook niet van toepassing.

@Erik_ dat is raar. Op site van mobiel.nl werd ook naar het formulier van KPN verwezen! En andere mensen die ook via mobiel.nl hebben besteld hebben het ook gekregen. Dus raar dat dit bij mij niet geldt? 

Hmmm, dan ga ik daar even achteraan. Want dat was/is mij niet bekend verder, @ZZKPN

 

ik heb al vaak formulier ingevuld maar heb nog nimme reactie gehad. men zou een link voor betaling hebben opgestuurd 2 keer, heb ik ook nog niet gehad. ben nu 4 maanden bezig voor een klein bestellingje

ben

Ik vraag dit voor jou ook even na, @bg.binnekamp  of het formulier opnieuw  moet en dat wij dat dan even doorzetten. Of dat er toch al wat is en het via consumercare geregeld moet worden.

 

Ik kom er z.s.m. op terug voor jullie beiden.

@Erik_  dag Erik, onderhand een maand geleden dat ik mn toestel heb ontvangen.. Is er al meer bekend? 


@ZZKPN, sorry voor het lange wachten. Het goede nieuws is dat je inderdaad ook met een bestelling via mobiel.nl in aanmerking komt. Probleem is alleen dat we hier je bestelling nog steeds niet kunnen vinden. Met het bestelnummer kunnen we niet zoeken, omdat dit dus een mobiel.nl nummer is. Op postcode en huisnummer komen we nog steeds alleen maar de bestelling van 5 februari tegen die ik al eerder noemde. Kan je me het papierwerk dat je van mobiel.nl hebt ontvangen eens doorsturen? Je krijgt een privébericht van me met een mailadres. Hopelijk kan ik daar iets uithalen waarmee ik het wel kan vinden.

 

@bg.binnekamp, voor jou heb ik ook wat meer duidelijkheid. Je moet hiervoor toch bij consumercare zijn. Wat wij denken dat het probleem is, is je mailadres. We zien het af en toe vaker foutgaan bij mensen met een eigen domein e-mailadres dat zij de mails van consumercare niet ontvangen. Ik raad je dan ook aan om nogmaals met hen contact op te nemen en dan een ander e-mailadres aan hen door te geven waarop zij jouw kunnen mailen.


@ZZKPN, ik ben een paar stappen verder. Het blijkt dat die bestelling die ik hier steeds zie van 5 februari degene is die jij via mobiel.nl hebt besteld. Alleen is dat bij ons dus blijkbaar pas per 5 februari in het systeem gekomen en niet al in november. De novemberdatum staat wel vermeld op je bestelbevestiging vanuit mobiel.nl. Ik heb dit nu uitgezet bij de collega die over deze actie gaat of we het dan met dat document alsnog kunnen aanmelden. 


@ZZKPN, het heeft even geduurd, maar we hebben een oplossing. Het gaat niet meer lukken via de reguliere weg van het formulier, daarvoor is het nu echt te laat. Maar met een beetje maatwerk gaat dit alsnog lukken. Je krijgt zo dadelijk een privébericht van me met meer informatie.


@ZZKPN, het heeft even geduurd, maar we hebben een oplossing. Het gaat niet meer lukken via de reguliere weg van het formulier, daarvoor is het nu echt te laat. Maar met een beetje maatwerk gaat dit alsnog lukken. Je krijgt zo dadelijk een privébericht van me met meer informatie.

Bedankt Erik voor het uitzoeken en goede service!