Skip to main content

Ik heb 21 oktober mijn abonnement verlengd en heb gekozen voor de Iphone 12 met KPN hussel 2 jaar. Ik kon hierdoor kiezen voor Airpods voor €79.

Mijn aanvraag voor airpods wordt steeds afgewezen. Zie reden.

 

  • Er is geen 06-nummer behorende bij een KPN HUSSEL abonnement opgegeven/zichtbaar
  • Op je aankoopbewijs wordt geen deelnemend KPN abonnement vermeld. 

Ik heb alles ingestuurd wat ik kreeg bij het pakket. Wat gaat hier fout? Kan dit opgepakt worden. In zou hier telefonisch over teruggebeld worden. Tot op heden nog niet gebeurd.

In mijn aanvraag zien jullie toch dat ik ik voor KPN hussel heb gekozen met mijn 06-nummer.


  •  

Hi @Matt2,

Er is een document waar bovenaan ‘Overeenkomst mobiele aansluiting’ staat, dat is je contract. Heb je die al verzonden? Of heb je een bestelbevestiging opgestuurd? Dat zijn 2 verschillende dingen :slight_smile:

Als je wil, kan ik het contract als PDF naar je toe mailen, je kan die PDF dan in z'n geheel doorsturen. 


Heb alles ingestuurd wat ik heb ontvangen. Wordt van kastje naar de muur gestuurd. Telefonisch, facebook en email.

jullie kunnen toch zien dat ik een iphone 12 met 2 jaar hussel heb besteld, in de actieperiode. 
 

ben er al klaar mee. 


Deze actie loopt niet via de gewone klantenservice van KPN, dus telefonisch en via Facebook kan je hier niet goed mee geholpen worden. De actie wordt behandeld door een externe partij, die niet in de KPN systemen kan en dus ook niet kan zien wat je hebt besteld. 

Vandaar dat het van belang is dat je jouw contract naar het emailadres stuurt waar ook de ‘afwijzing’ vandaan komt, alleen via dat mailadres komt het op de juiste plek terecht.

Je geeft aan dat je alles in hebt gestuurd dat je ontvangen hebt, maar ik weet niet precies wat je daarmee bedoelt omdat je meer ontvangen zult hebben dan alleen je contract. Ik heb je contract nu naar het bij ons bekende contactmailadres verzonden, als je die PDF in z'n geheel doorstuurt via de mail, gaat het helemaal goedkomen!


Hoi, ik heb hetzelfde probleem. De partij in kwestie geeft aan geen aankoopdatum op het contract te zien en dat klopt, dat staat er ook helemaal niet.

Het begint best frustrerend te worden want ikzelf ben ondertussen al bijna 2 weken verder en ik lees veel soortgelijke reacties op andere topics. Wie weet hoe je dit moet oplossen? Wat moet ik deze mensen sturen?

mvg 


Hi @Leo1234, op je contract, dat uit meerdere pagina's bestaat, wordt wel degelijk de aankoopdatum benoemd. Heb je wellicht je bestelbevestiging opgestuurd? Dat is iets anders dan het contract zelf. Bovenaan je contract staat ‘Overeenkomst mobiele aansluiting'. Als je dat document in z'n volledigheid opstuurt, hebben ze alle benodigde gegevens :slight_smile:


Hi @Leo1234, op je contract, dat uit meerdere pagina's bestaat, wordt wel degelijk de aankoopdatum benoemd. Heb je wellicht je bestelbevestiging opgestuurd? Dat is iets anders dan het contract zelf. Bovenaan je contract staat ‘Overeenkomst mobiele aansluiting'. Als je dat document in z'n volledigheid opstuurt, hebben ze alle benodigde gegevens :slight_smile:

 
Dank voor je reactie, maar ik heb inderdaad dit document opgestuurd. 100% zeker het contract, dezelfde titel staat erboven en ik zie zelf ook geen datum. Iets gaat hier dus niet goed, kun jij in het systeem mee kijken?

 

Want als ik dit zo hoor is er iets niet goed met wat ik opstuur of gaat er bij die partij iets fout. Ik weet zeker dat ik op basis van de beschrijving van het contract, ik het juiste heb opgestuurd.

Graag hulp!


Ik kijk graag even met je mee @Leo1234 :slight_smile: Zou je daarvoor je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het  mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren!


Gedaan!

Ik kijk graag even met je mee @Leo1234 :slight_smile: Zou je daarvoor je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het  mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren!

Gedaan!


Bedankt @Leo1234!

Op je contract zie ik op meerdere pagina's een datum staan. Ik heb hem nogmaals naar je toe gemaild, als je dit PDF bestand in zijn geheel doorstuurt, moet het wel goed gaan!


Bedankt @Leo1234!

Op je contract zie ik op meerdere pagina's een datum staan. Ik heb hem nogmaals naar je toe gemaild, als je dit PDF bestand in zijn geheel doorstuurt, moet het wel goed gaan!


Ik zal het doen, het lijkt in alles op het document dat ik al opgestuurd had. Mag ik alvast vragen wat ik zou kunnen doen als dit toch niet werkt? Anders gaat er wéér meer tijd overheen.

 


Als je weer een afwijzing krijgt, ga ik met de partij mailen die deze actie voor ons beheert, om opheldering te vragen. Ze willen zelf altijd het contract omdat alles daar op staat, dus die horen ze dan vervolgens niet af te wijzen natuurlijk 🤔


 

Als je weer een afwijzing krijgt, ga ik met de partij mailen die deze actie voor ons beheert, om opheldering te vragen. Ze willen zelf altijd het contract omdat alles daar op staat, dus die horen ze dan vervolgens niet af te wijzen natuurlijk 🤔


nou Maja, als je zou willen mailen, graag. Ik krijg namelijk nu de melding dat het product niet in de actieperiode gekocht is. Ik kan je het rekeningafschrift laten zien waaruit blijkt dat dit niet het geval is, dit heeft puur te maken met dat KPN mij niet meteen de telefoon kon leveren.

Misschien is het handiger als wij even bellen of mailen zodat het contact niet via dit forum hoeft, ik hoor het graag. Wil het graag opgelost hebben.

mvg


Aangezien ik een forum moderator ben kan ik alleen contact hebben via het forum :wink: Bellen en mailen zijn voor mij geen opties en zouden daarnaast ook niet echt toegevoegde waarde hebben omdat ik je telefonisch of via de mail precies hetzelfde kan vertellen als hier: Ik heb je situatie voorgelegd aan de partij die de actie voor ons beheert, met daarbij duidelijk benoemd dat jij je bestelling op 4 november hebt geplaatst en dus wel degelijk binnen de actieperiode valt! Ik verwacht morgen een reactie, zodra ik meer weet oor je weer van mij :slight_smile:


Al bericht terug @Leo1234 , op je contract staat een andere datum dan de datum waarop je daadwerkelijk besteld hebt, dit komt doordat je bestelling met een vertraging is doorgezet van het bestelsysteem naar het systeem dat de bestelling daadwerkelijk levert. Daar kan jij uiteraard helemaal niets aan doen, dus ik heb nu de bestelbevestiging naar ze doorgestuurd waarop heel duidelijk 4 november staat!


Al bericht terug @Leo1234 , op je contract staat een andere datum dan de datum waarop je daadwerkelijk besteld hebt, dit komt doordat je bestelling met een vertraging is doorgezet van het bestelsysteem naar het systeem dat de bestelling daadwerkelijk levert. Daar kan jij uiteraard helemaal niets aan doen, dus ik heb nu de bestelbevestiging naar ze doorgestuurd waarop heel duidelijk 4 november staat!

Je bent geweldig, ikzelf had ook een mail doorgestuurd naar hun aangezien een medewerker reageerde op mijn aanvraag. Maar als ik het goed begrijp hebben ze nu in ieder geval alle benodigde gegevens! Afwachten dus maar weer.


Zojuist de bevestiging ontvangen dat ze het zo spoedig mogelijk voor je in orde gaan maken  :blush:


Zojuist de bevestiging ontvangen dat ze het zo spoedig mogelijk voor je in orde gaan maken  :blush:

Hoi, ben ik weer. Ik heb inderdaad een betaallink gekregen, maar nu staat er dat ik die moet voldoen voor 22 november. Het is natuurlijk al de 24e…

ik kan het alsnog gewoon betalen en zien of het goedkomt, maar dan weet je daar alvast van!


Ah dat zal ongetwijfeld komen doordat de actie eigenlijk maar tot en met de 22e liep, lijkt wel een beetje knullig :sweat_smile:

Ik heb er alle vertrouwen in dat het gewoon goed zal gaan met je betaling :relaxed:


Ik heb precies het zelfde en vul al 6 keer mijn telefoon nummer in

  • Er is geen 06-nummer behorende bij een KPN HUSSEL abonnement opgegeven/zichtbaar

het moet toch wel duidelijk zijn onder andere? 


Hi @thorbuma, zou je je volledige contract naar ze op willen sturen? Daar staat alles op dat ze nodig hebben om je aanvraag te verwerken :relaxed:


Dat heb ik gedaan, het gaat om het 06 nummer? Ik snap het niet


Die staat op je contract, dus dan snap ik het ook niet helemaal :thinking:

Heb je het mailadres dat je hebt gebruikt bij je deelname aan deze actie ook gebruikt om je forumprofiel aan te maken? Zo ja, dan kan ik even navraag bij ze doen!

Mocht je een ander mailadres hebben gebruikt, zou je die dan in je profiel willen vermelden?


Ik weet mijn eigen 06- nummer toch? Die hoef ik niet op mijn contract op te zoeken


Uiteraard niet, het gaat er dan ook om dat ze ‘zwart op wit’ hebben dat alle door jou aangeleverde gegevens bij 1 en dezelfde bestelling horen. De partij die deze actie voor ons beheert, kan niet in de KPN systemen en heeft dus geen andere manier om dat te controleren :slight_smile:

Ik ga navraag voor je doen, zodra ik meer weet kom ik bij je terug!


Hi @thorbuma, ik heb bericht dat ze jouw aanvraag nu hebben kunnen goedkeuren nadat ze het contract hebben ontvangen, gaat helemaal goedkomen dus!