Skip to main content

Geachte heer, mevrouw,

 

Zojuist ontving ik onderstaande bevestiging van het nieuwe abonnement. Het verbaast mij dat ik niet in aanmerking kom voor korting voor de eerste zes maanden. Op internet kan ik namelijk nergens vinden dat dit alleen voor nieuwe klanten geldt. Daarbij geldt dat ik een ander abonnement afsluit met andere voorwaarden (met voor- en nadelen ten opzichte van oude abonnement). Ook vind ik het raar dat ik geen nieuwe experiabox krijg. Wij gebruiken nu V8. Ook lees ik dat ik mijn abonnement nog kan annuleren, maar dat ik niet meer terug kan naar mijn oude. Wat betekent dit als ik nu de order annuleer? Dat ik beter een nieuwe provider moet zoeken?

 

Er zijn mensen die elk jaar van provider wisselen en dus zo steeds voordeel hebben. Misschien moet ik dat ook maar gaan overwegen.

 

Graag verneem ik van u een reactie.

 

Hoogachtend,

 

Martine Winnubst

Hallo @Winnubst , lopende thuis-abo's hoeven ook niet verlengd te worden als huidige prijs en voorwaarden goed zijn.

Verlengen is alleen zinvol als je er prijstechnisch en/of qua mogelijkheden op vooruit gaat, anders niet.

Als bestaande klant krijg je geen kadootjes meer, die heb je ooit al eens gehad tien je klant werd.

Omdat je reeds een bestaande klant bent kun je je huidige apparatuur gewoon blijven gebruiken.

Elk jaar van provider wisselen is ook niet altijd handig, want je raakt dan ook altijd je e-mailaccounts kwijt die je dan ieder jaar weer aan al je relatie moet doorgeven.

Als de providers kadootjes aan alle klanten gaan geven bij iedere wijziging worden de abo-kosten ook een stuk hoger, een sigaar uit eigen doos dus.

 

 


Op internet kan ik namelijk nergens vinden dat dit alleen voor nieuwe klanten geldt.

Het actieaanbod geldt voor nieuwe klanten, die zich abonneren op een nieuwe Internetverbinding van KPN, al dan niet in combinatie met interactieve TV die de afgelopen 6 maanden geen Internet van KPN hebben afgenomen. Bron Actievoorwaarden op KPN.com. 

Ook vind ik het raar dat ik geen nieuwe experiabox krijg.

Ik ben wel benieuwd waarom dat raar is? Als deze box nog werkt zou het een gigantische milieu belasting opleveren om voor iedereen een nieuw modem af te sturen.  Even het beeld in gedachten houdend dat KPN ongeveer rond de miljoen klanten heeft.  Die belanden dan allemaal op de milieustraat. Als je modem echt kapot is wordt deze natuurlijk gewoon vervangen. 

Ook lees ik dat ik mijn abonnement nog kan annuleren, maar dat ik niet meer terug kan naar mijn oude. Wat betekent dit als ik nu de order annuleer? Dat ik beter een nieuwe provider moet zoeken?

Nee je kan niet meer terug naar je oude prijsplan. Het annuleren zou dus betekenen dat je je abonnement gaat herroepen en dus wordt deze beëindigd. Je mag overigens altijd terug komen, maar pas na minimaal 6 maanden voor de korting. 

 


 

Ze heeft er meteen genoeg van : 

https://forum.kpn.com/stel-je-vraag-2/verwijderen-mijn-account-505450


 

Ze heeft er meteen genoeg van : 

https://forum.kpn.com/stel-je-vraag-2/verwijderen-mijn-account-505450

Das wel heel snel. Dus geen reactie op de vraag benodigd.


Reageer