Skip to main content
Beantwoord

Al 3 maand geen service op mobiel, hoe te verlengen zonder sms-code?

• August 3, 2026
  • 3 reacties
  • 49 keer bekeken

Tom Wielink
Nieuwkomer

Ik heb al 3 maand geen service meer de

telefoon is een keertje gevallen. Heb ook een E-sim aangemaakt maar die werkt ook niet. Nu wil ik graag mijn abonnement verlengen maar dat wil niet zonder de sms code voor verificatie. Iemand een idee ? 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Tom Wielink, ontzettend jammer van je telefoon. 

ik zou of de telefoon laten repareren of een andere kopen, maar dat ligt wel erg voor de hand. wat houdt je tegen?

Ik vermoed dat het toestel kapot is gegaa@tomn tijdens de val en dat dan Tom nu wil verlengen met een toestel, aanname van mij. Reparatie zou uiteraard ook kunnen. 
@Tom Wielink, volg in dit geval het advies van Joep en bezoek een KPN winkel en vergeet niet om een geldig ID-bewijs mee te nemen. 
Hou ons op de hoogte! 

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 3, 2026

Ik raad je aan om naar de kpnwinkel te gaan!

emielstroeve
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7

ik zou of de telefoon laten repareren of een andere kopen, maar dat ligt wel erg voor de hand. wat houdt je tegen?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 7, 2026

Hi ​@Tom Wielink, ontzettend jammer van je telefoon. 

Ik vermoed dat het toestel kapot is gegaa@tomn tijdens de val en dat dan Tom nu wil verlengen met een toestel, aanname van mij. Reparatie zou uiteraard ook kunnen. 
@Tom Wielink, volg in dit geval het advies van Joep en bezoek een KPN winkel en vergeet niet om een geldig ID-bewijs mee te nemen. 
Hou ons op de hoogte!