Skip to main content

Ik heb half oktober melding gemaakt van de problemen met mijn iPhone 11 en heb sindsdien een aantal keren gebeld en ben helaas nog niet teruggebeld. vandaag kreeg ik te horen dat ik een Esim toegestuurd krijg. als dit morgen niet blijkt te werken ga ik weer bellen (en eerst een tijdje in de wacht staan).

er wordt richting mij itt wat op het forum gezet wordt niet gesproken over vervanging voor een iPhone 12. Ik zit nu 2 maanden totaal zonder 4G.

De dame vandaag bij de helpdesk gaf aan dat de problemen vanaf maart spelen. ik begin nu toch wel ongeduldig te worden!

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Zou ik ook teruggebeld kunnen worden dan? ik heb hetzelfde probleem op exact dezelfde datum gemeld (half oktober) en ik ben nog niet teruggebeld (door dat speciale belteam of wie dan ook). na meerdere telefoontjes van mij. vandaag heeft helpdesk besloten me een Esim-kaart toe te sturen (terwijl ik op het forum lees over vervanging door een iPhone 12). ik zit nu al enkele maanden zonder 4G en ben niet/slecht te bereiken. Ik wil een oplossing zodat ik weer betaal voor een abonnement die doet was ‘ie moet doen EN compensatie (vanaf 22 juli?)

De belletjes kosten me erg veel tijd vanwege de wachttijd die weer opnieuw start bij doorverbinden.


Beste @Miekeens, welkom! Ik zie dat er op 28 november een ticket aangemaakt is door de technische dienst. Naar aanleiding daarvan wordt er binnen drie weken contact met je opgenomen. Alle verdere informatie lees je hieronder: 

 

Je melding wordt in behandeling genomen door onze technische dienst.
Op het moment dat zij de bereikbaarheidsproblemen hebben vastgesteld in ons netwerk, kom je in aanmerking voor een passende oplossing. Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.
 


Hallo Marcia,

Bedankt voor de snelle reactie.

De Esim kaart die we vandaag opgestuurd hebben gekregen is geactiveerd, maar helaas heb ik nog geen 4G. dit was dus niet de oplossing.

als ik het goed begrijp wordt ik dus voor 19 december gebeld en voor 16 januari voorzien van een nieuw toestel als de verbindingsproblemen door jullie worden vastgesteld. helaas heb ik geen ander toestel om zo lang te gebruiken zodat ik wel 4G heb. Ik heb begrip voor de hoeveelheid werk die jullie hebben liggen, maar mag hier spoed van gemaakt worden?

Vriendelijke groet, Mieke Bennink


Zou alvast een nieuwe fysieke SIM halen bij een KPN winkel aangezien je straks bij de wissel naar de iPhone 12 de kans loopt de E-SIM te deactiveren en dan zit je zonder een werkend telefoonnummer. Moet je dan alsnog naar een KPN winkel….🙈


Bedankt voor deze tip Speedmaster!