Skip to main content

Beste KPN,

al maanden lang problemen met 4G en iPhone 11.

Van het kastje naar de muur…binnen KPN. Teruggebeld worden en niets horen, enz..

Sprak nu collega, die vertelde dat de iPhone 11 ingeleverd kan worden tegen een 12. Graag hoop ik de 12 zo snel mogelijk te ontvangen omdat ik buitenshuis niet bereikbaar ben en geen internet kan gebruiken.

 

Hoor graag snel van u, Mathilde 123

Admin: eigen topic voor de vraag aangemaakt

Hallo @Mathilde123, als het issue bij jou is geconstateerd, dan zal je worden gebeld om de omruil van de iPhone 11 voor de 12 in orde te maken.  Er wordt, vanaf het moment dat er een ticket aangemaakt is, binnen drie weken contact met jou opgenomen.

Passende oplossing d.m.v. persoonlijk contact
Ons belteam biedt in een persoonlijk gesprek een passende oplossing aan.
We kiezen bewust voor een persoonlijke afhandeling zodat eventuele vragen of onduidelijkheden direct beantwoord kunnen worden.

We proberen je 3 keer te bellen.
Lukt het dan niet om je te bereiken, dan krijg je per e-mail het verzoek om het belteam terug te bellen. Nadat er telefonisch een passende oplossing geboden is, krijg je per e-mail een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Na akkoord op de passende oplossing, doen wij onze uiterste best het toestel binnen 4 weken bij je af te leveren.
Er worden standaard 2 afleverpogingen gedaan. Lukt het niet om het toestel bij je afleveren, dan neemt onze logistieke partner telefonisch contact met je op.


Ik heb in december 2020 een iphone 11 64GB gekocht voor mijn dochter. Zij heeft de laatste maanden constant problemen met 4g. Ze heeft een Simyo abonnement maar het schijnt aan de telefoon te liggen.

U kunt mij daarover bereiken op 0651231167. Ik heb alle informatie betreffende deze aankoop. Het ordernummer was: ARMOR1928499. Ik hoor graag van u. Groeten, Eric van Hal


Hoi @Iphone 11 4g issues .  Vervelend dat jouw dochter ook problemen heeft met de iphone 11.  Ze zal te rade moeten gaan bij haar provider. In dit geval is dat Simyo. KPN doet hier niks mee. 

Je kunt de vraag het beste bij hun stellen. Ze hebben ook een forum:

https://forum.simyo.nl/