er gebeurt maar niets? sinds maanden geen of slecht ontvangst op mijn iphone 11. Alles geprobeerd, sim kaart gewisseld, met jullie gebeld, klacht ingediend. In Zwitzerland (waar ik vaak kom als mantelzorger) is de ontvangst nog erger dan in NL.  Hallo KPN doen jullie nog wat??? hallo klantendienst??? hallo technische dienst??? hallo directie ???Â
er gebeurt maar niets? sinds maanden geen of slecht ontvangst op mijn iphone 11. Alles geprobeerd, sim kaart gewisseld, met jullie gebeld, klacht ingediend. In Zwitzerland (waar ik vaak kom als mantelzorger) is de ontvangst nog erger dan in NL.  Hallo KPN doen jullie nog wat??? hallo klantendienst??? hallo technische dienst??? hallo directie ???Â
Er staat wel een ticket bij KPN open? Mensen horen inderdaad maanden niks. Soms bellen ze iemand op om de iPhone 11 om te laten ruilen voor een iPhone 13. Maar dit lijkt extreem willekeurig te gebeuren. Sommigen wachten al 5 maanden, anderen maar 2 of 3.
Op RTL heeft het wat aandacht gekregen, maar KPN doet niet heel veel. Je hebt recht op compensatie, maar je moet er heel veel achteraan bellen :(
Â
Op dit moment doet TROS Radar een oproep aan mensen die nog steeds problemen ondervinden:
Rot dat jij hier ook al zo lang last van hebt, Max. Weet dat we ermee bezig zijn, het gaat alleen niet zo vlug als we ook graag zelf zouden willen. Het is inderdaad belangrijk dat er wel een ticket voor je aangemaakt is en open staat, zoals Matthew ook aangeeft. Anders weet onze technische dienst niet dat 't bij jou ook speelt.
Weet je dit niet zeker, maak dan een terugbelafspraak. Op die manier belt een collega je terug om je te helpen, op een moment dat jou goed uitkomt. Dan kan meteen gecontroleerd worden of er een ticket voor je is, en anders kan die meteen worden aangemaakt.
Er staat bij mij ook al maanden een ticket open
vandaag weer slechte 4G
maar niks van kpn
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.