Skip to main content

Na telefonische contact met kpn over het verkrijgen van een nieuwe sim kaart , werdt ik verrast dat ik al 2 jaar voor een abonnement betaal waar ik nog nooit email of een brief over heb gehad, dus van af 2019 betaal ik €7.60 per maand voor een mobiel abbonement.

Waar dus in al die jaren niet mee is gebeld of andere  mogelijk heden.

Heb vragen gesteld via de telefoon over het hoe en wat , zij hadden meer tijd nodig om dit uit tezoeken ,

En toen werdt het weer stil ,geen reactie meer vernomen , ben al jaren klant van kpn vind dit zeer  teleurstellend

Weet je wat nog leuker is ,probeer dit telefoon nr toe te voegen op mijn kpn  vul het telefoon nr in 

Yes  we sturen je een sms met een code 

Heb geen telefoon en geen sim kaart  hahahahaah

 


Het word toch elke maand afgeschreven? Is er dan niet veel eerder al een belletje gaan rinkelen? Of kijkt u nooit op de bankrekening? 

€ 7,60 is overigens een raar bedrag. Volgens mij verkoopt KPN al jaren geen abo meer onder de 10 euro.


De kleine bedragen vallen meestal niet op , en dit reken ik mezelf wel aan, maar nog nooit enige post of email over ontvangen , kpn zou zelf toch ook moeten zien dat dit nr nooit wordt gebruikt en ze sturen je email vol met reclames en ook de korting voor meerdere abbonementen kwam deze telefoonnr nooit naar voren .

 


Kan het zijn dat dit een data sim is? Waar begint het telefoonnummer mee? Met 06 of met iets anders?


Is een 06 nr en is een bel bundel  ,las daarnet dat kpn altijd iedere mnd een factuur stuurt , nog nooit gehad ???

 


Is een 06 nr en is een bel bundel  ,las daarnet dat kpn altijd iedere mnd een factuur stuurt , nog nooit gehad ???

Ja, naar een email adres. 


Ja vind leuk, jou reactie , maar kpn heeft mijn email en heb div abbonementen en krijg idd netjes een email, maar niet over dit nr wist niet van het bestaan af.

Tot vorige week


Het word toch elke maand afgeschreven? Is er dan niet veel eerder al een belletje gaan rinkelen? Of kijkt u nooit op de bankrekening? 

€ 7,60 is overigens een raar bedrag. Volgens mij verkoopt KPN al jaren geen abo meer onder de 10 euro.

Hallo @Nick83 , mijn vrouw heeft een mobiel KPN-abo voor €6,68 per maand inclusief BTW, sinds december 2020.


Ja vind leuk, jou reactie , maar kpn heeft mijn email en heb div abbonementen en krijg idd netjes een email, maar niet over dit nr wist niet van het bestaan af.

Tot vorige week

Slechte zaak als je geeneens weet waarvoor er maandelijks geld word afgeschreven, mij val een eurocent nog op als die onterecht word afgeschreven.


Hoi @Slechte grap, welkom op ons forum!
Dat is wel merkwaardig inderdaad!
Ik begrijp dat je mijn collega's op 0800-0402 hierover al gesproken had? De afdeling opzeggingen daar moet je hier het beste mee kunnen helpen. Ik kan niet veel zeggen over eventuele vergoedingen maar ze kunnen je in ieder geval helpen met het opzeggen van deze aansluiting.


Het word toch elke maand afgeschreven? Is er dan niet veel eerder al een belletje gaan rinkelen? Of kijkt u nooit op de bankrekening? 

€ 7,60 is overigens een raar bedrag. Volgens mij verkoopt KPN al jaren geen abo meer onder de 10 euro.

Hallo @Nick83 , mijn vrouw heeft een mobiel KPN-abo voor €6,68 per maand inclusief BTW, sinds december 2020.

Hoe heeft ze dat afgesloten @JanD? Want ik zit er nu even naar te kijken. Goedkoper dan € 11,50 kan ik niet vinden.


Goede kans dat het een voormalig Telfort abonnement is met 300 belminuten. 


Goede kans dat het een voormalig Telfort abonnement is met 300 belminuten. 

Hij zegt zelf nadrukkelijk "KPN-abo".


Goede kans dat het een voormalig Telfort abonnement is met 300 belminuten. 

Hij zegt zelf nadrukkelijk "KPN-abo".

Vaak in combinatie met kortingen of acties zijn zulke prijzen wel goed mogelijk. Maar dan praten we over 150 belminuten zonder data. Dat zijn vaak de nummers die we gebruiken puur zodat iemand bereikbaar is. 


Het word toch elke maand afgeschreven? Is er dan niet veel eerder al een belletje gaan rinkelen? Of kijkt u nooit op de bankrekening? 

€ 7,60 is overigens een raar bedrag. Volgens mij verkoopt KPN al jaren geen abo meer onder de 10 euro.

Hallo @Nick83 , mijn vrouw heeft een mobiel KPN-abo voor €6,68 per maand inclusief BTW, sinds december 2020.

Hoe heeft ze dat afgesloten @JanD? Want ik zit er nu even naar te kijken. Goedkoper dan € 11,50 kan ik niet vinden.

Hallo @Nick83 dat was blijkbaar een Kerst-aanbieding, afgesloten op 26 december.


Goede kans dat het een voormalig Telfort abonnement is met 300 belminuten. 

Hij zegt zelf nadrukkelijk "KPN-abo".

Vaak in combinatie met kortingen of acties zijn zulke prijzen wel goed mogelijk. Maar dan praten we over 150 belminuten zonder data. Dat zijn vaak de nummers die we gebruiken puur zodat iemand bereikbaar is. 

Het is inderdaad een 0Mb/150minuten bellen/sms-abo


Het is inderdaad een 0Mb/150minuten bellen/sms-abo

Ja, dat kost nu € 11,50. En volgens mij al een heel poosje.