Skip to main content
Vraag

Al weken 'geen service' op mobiel

  • June 22, 2026
  • 7 reacties
  • 67 keer bekeken

zonder opp. Al weken heb ik 'geen service' op mijn mobiel.

Gevolg; verschillende app's doen het niet, waaronder de KPN app.

sms lukt niet naar bepaalde adressen; en dat is al sinds september '25 zo.

(KPN kan niks doen, moet maar naar KPN winkel. !!!!! Wie betaalt chauffeur en vervoer naar KPN winkel?) 

En zonder app schijnt er niets meer te regelen te zijn. En die app werkt dus niet bij 'geen service'. Navigatie werkt ook niet. 

HELP! 

7 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 22, 2026

Dat klinkt niet best!! Welke telefoon heb je?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 23, 2026

Een Iphone 7. Niet de nieuwste, maar ja. 


huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 23, 2026

Die is al antiek en kan allang een hoop apps niet meer updaten ​@antko 
Je bent gewoon aan een nieuwe  telefoon toe.
Je loopt nu ook risico door geen goede beveiliging meer.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 23, 2026

tja, weet u wat die kosten iedere keer. Ik betaal al voor een 2e abonnement om voor mij belangrijke nummers te kunnen sms'en. Maar goed. Zegt u daarmee dat ik met deze telefoon het probleem niet kan oplossen? 


huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 23, 2026

Ja dat bedoel ik de updates zijn al een tijdje gestopt voor dit model. ​@antko 
En zeg maar 'je' hoor, dat is zo'n beetje de voertaal op het forum.


huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 23, 2026

Je kunt ook een refurbished telefoon kopen dat scheelt een hoop in de prijs, o.a. heeft de KPN ze wel, maar er zijn ook andere zaken die ze wel hebben.
Refurbished is een bijna nieuwe telefoon die gerepareerd is met nieuwe originele onderdelen en geheel 100% werkt. 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • June 23, 2026

dank je wel voor uw reactie. ik ga dan maar een zoektocht beginnen naar een refurbished. Dank, dank, dank.