Skip to main content

sinds een paar dagen zijn plotseling alle inkomende gesprekken “onbekend” - ook de mensen uit mijn contacten lijst worden niet meer weergegeven als ze bellen

Ojee @CWL, dat is wel een merkwaardig probleem zeg :thinking:

Heb je de mogelijkheid om de simkaart te testen in een ander toestel, zodat we na kunnen gaan of dit vanaf onze kant mis gaat, of juist in je toestel?

Mocht het overduidelijk niet aan je toestel liggen, dan duik ik graag even onze systemen in om alles daar te controleren. Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!


Is het gelukt om te testen @CWL? Ik hoor graag je bevindingen!


Het blijkt te gaan om de combinatie telefoon van Oneplus en KPN; ergens in de KPN-centrale levert deze combinatie een probleem op. Er zijn meerdere klachten zoals de mijne geregistreerd, momenteel wordt gezocht naar een oplossing. Hopelijk wordt die snel gevonden….


Ah ok, goed dat je dit hier even deelt, ik markeer jouw reactie even als beste antwoord zodat dit direct bovenaan staat voor eventuele meelezers! Mocht je een update hebben, zou je die dan ook weer willen delen hier? :slight_smile: