Skip to main content

heb klantenservice gebeld. Maar alles zou goed staan. 
vervolgens op mijn iPhone netwerkinstellingen hersteld. 
Hielp niets. 
Apple gebeld. Verwezen naar KPN. 
ik weet het niet meer. 
iemand tips?

@Marcel Bal de telefonische klantenservice is niet altijd juist op de hoogte, maar jij bent niet de eerste met dit probleem. Vul zoveel als mogelijk je profielgegevens in zodat een moderator jou kan helpen. 
 

Voorbeeld van een andere klant welke dit probleem ervaart.


Alle profielgegevens ingevuld. 
Nu wachten. 


Heb jij die telefoonnummers wel in je adresboek staan? Wat gebeurt er als iemand belt die wel in jouw adresboek (contacten) staat? 


Alle telefoonnummers staan in mijn contacten. Heb ze zelfs met +31 en met 06 erin staan. 
tot vorige week kwamen deze wel zichtbaar in beeld. 


Hi @Marcel Bal, welkom hier. 

Ik zie dat je 2 topics over dit onderwerp hebt geopend en dat het inmiddels is aangepast. Zou je dit kunnen bevestigen? 


hoi Alex_P 


Helaas is het nog niet verholpen. Na mijn laatste contact met de klantenservice (vorige week donderdag) werd ineens alles anoniem. Zowel inkomend als uitgaand terwijl mijn telefooninstellingen (IPhone XR) wel op nummerkenning was ingesteld. Vanmorgen kreeg ik een bericht van KPN dat mijn instellingen waren gewijzigd. 
uitgaand is mijn nummer weer herkenbaar maar nog steeds alle bekende en herkenbare nummers komen als anoniem binnen.  


Hier gaat dan toch iets mis. Ik heb een melding aangemaakt voor onze technische mensen om dit uit te zoeken. Ik wil je vragen om dit even af te wachten, kan iets langer duren in verband met de feestdagen. We gaan dit wel oppakken. 


Hoi Alex_P

 

dank je wel alvast. 


Het was een uniek probleem, maar de technische afdeling heeft mijn probleem zeer goed en vriendelijk opgelost. 
Dikke pluim voor degenen die hieraan gewerkt hebben. Kennelijk was er een probleem met betrekking tot een update van Volt wat niet helemaal goed was gegaan. 
dank je wel. 
Dit forum mag afgesloten worden. 


Top! Fijn om te lezen en dankjewel voor de terugkoppeling hier.