Skip to main content

 

Hallo,

Sindskort heb ik last van dat alle inkomende oproepen anoniem zijn op mijn 06 nummer. Ook heb ik last van deze issue op een andere smartphone. Ik heb ook een vervangende simkaart ontvangen, helaas was dat niet de oplossing. Dus ik vermoed dat het een instelling moet gereset moet worden bij de provider (KPN). Nummerweergave is ook aan en uitgezet en was helaas ook niet de oplossing. Het is een vervelend probleem, omdat ik niet weet wie mij dan opbelt. 

 

Ik heb dit probleem ook. Ook al 2x contact gehad met kpn. Ze geven aan dat de instelingen goed zijn. Ik vraag me af of niet gereset kan worden? 
als ik mijn  Sim bij een andere toestel doe, heb ik exact t zelfde problem. Dus ligt echt aan de instellingen van kpn/ sim…. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Momenteel exact zelfde probleem. KPN al 2x gebeld 


Hallo

Alle inkomende oproepen zijn anoniem. (Via internet dus face time zijn oproepen niet anoniem) 

 

Ik heb nu al 3 x naar kpn gebeld. Ze hebben een nieuw sim kaart opgestuurd. Helaas is niet geholpen. 
Ik heb de sim kaart ook op een andere mobiel geprobeerd en daar doet het ook niet! Alle inkomende oproepen zijn op andere toestel ook anoniem! 
 

Ik heb iPhone 11. 
 

mvg en alvast bedankt voor de moeite. 

 

Admin: samengevoegd met je al bestaande topic hierover


Hoi @Catarina de wolff, welkom op ons forum!
Dat is niet handig!
Ervaar jij dit ook als je je simkaart in een ander toestel probeert?

Ik kan ook nog even voor je checken of alles goed staat aan onze kant. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?


Ja zeker ook op andere mobiel. Dat heb ik ook op iPhone 11 en 13 geprobeerd. 
Als iemand mij via internet (FaceTime of whatsap) bel krijg ik netjes te zien. 

KPN heeft gisteren  gecontroleerd of alles instellingen goed waren. Echter was dit volgens jullie goed. 
Nu zijn ze blijkbaar bij een andere afdeling (ict) aan het kijken. 
 

maar wellicht weet jij een andere oplossing. Ik vind namelijk heel vervelend dat ik mij. Oproep gemist niet terug kan belle. 
Profil is ingevuld.

 

alvast bedankt voor de moeite.

 


Bedankt voor je gegevens! Alles staat inderdaad gewoon goed ingesteld. Ik denk dat we op dit moment het beste de technische dienst even af kunnen wachten.
Het enige wat ik me nog kan bedenken dat uit kan maken, en misschien had je dat al geprobeerd is VoLTE aan te zetten of uit te zetten als die al aan stond. En daarna je toestel nog even herstarten.

Als dat het niet oplost moeten we toch echt even afwachten. Wil je me laten weten wat eruit komt?


Hier zelfde problemen. Echter niet 100% van nummers wordt anoniem aangegeven, maar 98% wel.