Skip to main content

Goedendag

 

. Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon Htc 22desire pro nu wordt ik gebeld door nummer die in min. Contanten staat maar als ze mij bellen komen ze als onbekend binnen dit is behoorlijk irritant wat kan ik daar aan doen 

 

Mvg rene 

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

@René 

Kan je bij je simkaart instelling kijken of bellen met 4g aanstaat? Dit was bij mij het probleem.


Beste @René 1234557890, er lijkt inderdaad iets aan de hand te zijn. We zoeken het graag voor je uit. Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je 06-nummer en adres? Ik geef jouw nummer dan als voorbeeld door. Je ervaart dit probleem sinds je dit toestel gebruikt? Op welke Android versie draait jouw toestel?


Hoi @René 1234557890, ik zie dat je jouw forumprofiel nog niet hebt aangevuld met je gegevens. Als je nog steeds last hebt van dit probleem, doet dit alsnog! Reageer hier als je dit gedaan hebt, dan kunnen we dit nakijken en uitzoeken.


Hi @René 1234557890! We hebben de oorzaak van het probleem gevonden. 

We zien dat het in dit geval aan het toestel ligt.  En wel specifiek aan de serie HTC Desire 22 Pro. Ons netwerk geeft het nummer wel mee naar de telefoon. Maar deze laat het niet zien. HTC zelf kan dit oplossen. Het probleem is dat het toestel niet geaccrediteerd is.