Skip to main content

Ik ben recentelijk overgestapt van tele2 naar een kpn mobiel abonnement. Nu krijg ik alleen steeds verbinding met 3g internet inplaats van 4g internet waar ik voorheen bij tele2 nooit last van had. Hoe kan dit worden opgelost? 
 

met vriendelijke groet

Thomas

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hey @Thomas220. Welkom hier op het Forum en welkom bij KPN! Vervelend dat het in de praktijk alleen een verslechtering lijkt te zijn. ik heb een paar vragen voor je om wat standaard zaken te controleren en uit te sluiten. Je gebruikte hetzelfde toestel met je Tele2 abonnement? Kun je voor de zekerheid eens je simkaart in een ander toestel steken? Kijk dan of je wel 4G hebt op de plekken waar ook 4G is volgens de dekkingskaart​​​Als het andere toestel met jouw sim wel 4G heeft, dan is de kaart in de basis in orde. Dan zit het probleem hem in jouw toestel of in de combinatie toestel en simkaart of misschien een netwerkinstelling hier die niet helemaal goed is. ​​​​​​Vul verder ook je forumprofiel aan met je postcode/huisnummer, klantnummer, 06-nummer en de naam van de contracthouder. Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan kan ik het hier verder nakijken.


Hallo @Thomas220. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik hoop dat dit betekent dat het probleem inmiddels via een andere route is opgelost. Als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt, lees ik het graag.


Reageer