Skip to main content

Ik heb lang gewacht om te posten op dit forum. Ik ben daar namelijk niet zo van, maar ik ben het helemaal beu. Zacht uitgedrukt!!!

 

Sinds mei dit jaar al gedoe met de klachten. Dit weekend is ten top!

Nergens normale 3 of 4 G of continu EDGE. Ik ben er klaar mee. Een weekend leven op de hotspot van mijn vriend is van de zotte! Ik betaal hier geen abonnementskosten voor, of ik leef in een andere wereld?!

 

Ik wil antwoorden en een oplossing, een flinke goedmaker op zijn minst want dit gaat nergens meer over. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag gemaakt

Helaas is het enige wat je kan doen bellen met het 0800-nummer om een ticket aan te laten maken. Verder kan je niks doen. KPN geeft geen details vrij, maar je ziet nu wel dat mensen worden gebeld met een passende oplossing.


Mijn ticket is al aangemaakt sinds mei…. Bizar toch! Ik word inderdaad gewoon weggestuurd bij kpn omdat ze zeggen niks te kunnen betekenen voor me. Ik begrijp dit inmiddels al voor lange tijd helaas, genoeg uitleg gehad 🥲

Hopelijk word ik snel gebeld! Het is echt kak op deze manier…

 

bedankt voor je reactie!!(:

Helaas is het enige wat je kan doen bellen met het 0800-nummer om een ticket aan te laten maken. Verder kan je niks doen. KPN geeft geen details vrij, maar je ziet nu wel dat mensen worden gebeld met een passende oplossing.

 


Welkom op de community @RoX94, zoals Matthew al zegt kan je ons hiervoor bellen en een ticket laten aanmaken, als je die nog niet hebt. Die heb je al wel zeg je, de technische dienst zal dan contact met je opnemen als er voor jou een update is. Meer informatie hebben we via deze weg ook niet.


Hi ik ook al enige tijd edge ? Wist ik veel wat dit is .

echt je kan niks meer steeds provider veranderen 

in instellingen en hij schiet terug op 4 g 

ben er zat van !!!!

dacht dat het aan mij lag ? 
ben in staat om andere provider te nemen. 


Welkom op de community @Silly80. Zoals hierboven vaker aangegeven kan je ons bellen (0800-0402) en daar een ticket laten aanmaken. Zorg eerst dat je toestel helemaal up-to-date is. De technische dienst neemt dan contact met jou op voor de volgstappen. Via deze weg kunnen we niets doen.


Reageer