Skip to main content

Ik heb een ogenschijnlijk simpele vraag maar met de telefonische klantenservice kom ik niet tot een oplossing. De meeste werknemers zijn niet op de hoogte van de situatie. Een enigszins gedurfde uitspraak maar ik ben dan ook niet onbekend met de werkwijze van KPN, tot een paar jaar geleden heb ik hier namelijk zelf gewerkt. De situatie is simpel;

 

Ik heb nog een oude propositie (mobiel abonnement die inmiddels niet meer wordt verkocht) actief die mij bevalt, deze staat gekoppeld aan thuis waar wij KPN compleet hebben. Hierdoor heb ik dubbele data, extra zenderpakket en 5 euro korting per maand.

Nu wil ik graag alleen het adres op de rekening aanpassen aangezien ik een bedrijf heb met een apart kantoor, en dus een apart adres, vanwege mijn administratie wil ik dit graag juist hebben.

In Mijn KPN zitten er tegenwoordig twee opties; een contactadres wijzigen en het factuuradres wijzigen. Volgens het verhaal kan ik dus zelf mijn factuuradres aanpassen en het leveradres gelijk houden. Echter geeft de klantenservice aan dat ik dit niet moet doen, omdat het niet zou kunnen met behoud van KPN compleet. Een hele vreemde constatering, gezien het feit dat de optie voor een afwijkend factuuradres is ingebouwd in Mijn KPN (ingelogd via de website, heb de app niet gecheckt)

 

Mijn vraag; kan ik dus nu wel of niet het factuuradres aanpassen zonder dat ik mijn KPN compleet voordelen mis?

Het is puur voor mijn administratie dat ik dit wil laten aanpassen en het gaat alleen om mijn mobiele abonnement, de rest kan allemaal hetzelfde blijven.


Hoor graag een duidelijk antwoord hoe hiermee verder te gaan.. lijkt me toch dat dit geen probleem zijn anno 2020?

BVD! 

 

Goedemiddag @Benno111, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Ik raad aan om het factuuradres niet aan te passen. Wij baseren de voordelen namelijk niet op het administratie adres, maar op het factuuradres. Wanneer dit afwijkt van je diensten zoals internet en televisie worden de voordelen van dat abonnement stopgezet. En omdat het jou daar eigenlijk voornamelijk om gaat, raad ik dus af om het adres te wijzigen.

Heb je hier nog meer vragen over? Dan hoor ik het graag!


Reageer