Skip to main content

Ik was al kpn abonnee, en heb kpn internet heb gekozen voor een Sim only unlimited abonnement dat ik maandelijks mag opzeggen.

 

maar ik ontvang nu ipv een factuur van 30 euro ( 27.50 abonnement en 2,5 voor maandelijks opzegbaarheid = 30 een factuur van 48 euro?

 

wie kan mij dit uitleggen?

 

Met vriendelijke groet,

 

 

 

Hallo @netflixklacht ,

De eerste keer dat je een factuur ontvangt betreft het een periode van meer dan een maand. Staat de periode niet op de factuur?


Goedemorgen @netflixklacht, bedankt voor jouw bericht!

Het kan inderdaad zo zijn dat de wijziging van je abonnement deels is meegenomen op je nieuwe factuur. Je hebt namelijk een bepaalde periode waarin jouw maandbundel wordt gefactureerd en je betaalt vooruit. Het zou dus voor de hand liggen dat je nu jouw nieuwe bundel voor 1 maand volledig vooruit hebt betaald, en dat je nog kosten had of teruggekregen hebt van de vorige bundel die actief was. Kijk hiervoor even naar de specificatie van de factuur en zoals Noordzee aangeeft, vooral naar de data die hierop staan. 

Klopt het volgens jou nog steeds niet of wil je dat ik er ook nog even naar kijk? Vul dan jouw Forum profiel even aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer. Dan bekijk ik het ook nog even!


@netflixklacht ik heb helaas geen reactie meer gehad. Komen deze kosten door de wijziging en de overlapping? Of moet ik er nog even naar kijken en gaat er iets niet helemaal goed?


Hallo @netflixklacht ,

De eerste keer dat je een factuur ontvangt betreft het een periode van meer dan een maand. Staat de periode niet op de factuur?

@netflixklacht 

Heb je de juiste factuurperiode al kunnen terugvinden op jouw factuur? 


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!