Skip to main content

Hoi. Ik heb een vraag. Ik kan mijn telefoon verlengen nu vroeg ik me af of ik nu ook kan overstappen naar een ander provider? Ik hoor graag van u 

groet. Natasha 

Hoi. Ik heb een vraag. Ik kan mijn telefoon verlengen nu vroeg ik me af of ik nu ook kan overstappen naar een ander provider? Ik hoor graag van u 

groet. Natasha 

Hallo @Nataslove7 

Verlengen kun je 4 maanden voor einde contract. Overstappen naar een andere provider kun je als het contract is afgelopen (als je wil overstappen met nummerbehoud). Je kunt natuurlijk altijd een nieuw abonnement aangaan elders met nieuw nummer en tijdelijk dubbele kosten zolang je kpn abonnement loopt.


Hoi. Ik heb een vraag. Ik kan mijn telefoon verlengen nu vroeg ik me af of ik nu ook kan overstappen naar een ander provider? Ik hoor graag van u 

groet. Natasha 

Dat moet u aan de andere provider vragen. Bedenk u dat het huidige abonnement bij KPN gewoon door loopt tot de einddatum. Dat word niet voortijdig afgebroken ofzo.

Dus als u verlengt bij een andere provider. Dan moet deze eerst meteen het toestel leveren. Want dat wilt u zo snel mogelijk hebben neem ik aan? Vervolgens moet de nieuwe provider een paar maanden wachten tot dat het KPN abonnement is afgelopen. Dan pas start het abonnement bij de nieuwe provider en kan die de eerste factuur sturen. Wil de nieuwe provider die paar maanden wachten? Die vraag kunt u beter aan de nieuwe provider stellen.


Hoi @Nataslove7! Welkom en bedankt voor jouw vraag! :slight_smile:

Ah, het is weer tijd om de balans op te maken, nu je mag verlengen: heel goed! Je kunt hier meer lezen over het verlengen van een mobiel abonnement bij KPN! Als je het nog niet gedaan hebt :point_right_tone4:Log in voor jouw verlengaanbod

Verlengen mag 120 dagen voor de einddatum van het contract. Ik hoop uiteraard dat je klant bij ons blijft, maar je kunt ook maximaal 120 dagen vóór de einddatum van je contract een nieuw abonnement met nummerbehoud aanvragen bij een andere provider. Je stapt dan per de einddatum van het KPN contract/ abonnement over.
Ik weet niet of je nu een mobiel abonnement combineert met diensten voor thuis (Internet en/of TV)? Houdt er in ieder geval rekening mee dat als je nu diensten bij ons combineert en extra voordelen ontvangt, deze komen te vervallen. Denk bijvoorbeeld aan het delen van MB's, gratis zenderpakket, korting op abonnementskosten etc.

Is jouw vraag zo voldoende beantwoord? Zo niet, laat het weten!