Skip to main content

Ik heb een onbeperkte bundel, die echter binnen Europa "slechts” recht geeft op 25Gb internet. Bij Vodafone is dat 40Gb. Ik ben zes weken per jaar onderweg en heb dan aan 25Gb vaak te kort. Kan ik mijn bundel dan vooraf delen met een ander met een KPN-bundel en heeft die dan ook 25Gb in het buitenland?

Hallo @Maximin ,

Als je (nog In Nederland) 50Gb deelt met iemand anders beschikt die persoon over de volledige 50Gb in het buitenland, zonder de beperking van 5Gb per dag. (Sinds enkele maanden kun je in Nederland niet 25 GB delen met je partner, maar maximaal 50 GB.)

Als je al in het buitenland bent, heb je zelf maar 25Gb tot je beschikking en kan je daarvan ook maar 25Gb delen. Dit klinkt heel krom, maar het is echt op deze manier geregeld :sweat_smile:

Toevoeging : Die 25 GB in het buitenland is 1 keer. Dus niet 25 gebruiken én 25 delen, maar je hebt maar één 25. 


OK, dank. We heel jammer. Je betaalt een heel jaar voor een volledig abonnement waar je eigenlijk maar zes weken gebruik van maakt. Dan dus losse bundels kopen in het buitenland.


OK, dank. We heel jammer. Je betaalt een heel jaar voor een volledig abonnement waar je eigenlijk maar zes weken gebruik van maakt. Dan dus losse bundels kopen in het buitenland.

KPN heeft ook maandelijks opzegbare abonnementen, misschien is dit dan interessant.


Goeie tip! Eventueel te overwegen met een extra telefoon.


Nog een toevoeging: Je kan met Hussel elke maand jouw abonnement omhoog of naar beneden aanpassen via Mijn KPN. Je kan dus de maanden dat je de Unlimited nodig hebt jouw abonnement aanpassen. 


Ik zie dat je in Frankrijk voor ongeveer €10 een internettegoed van 100Gb! kunt kopen. Ik denk dat ik dat ga doen en dan in NL gewoon een goedkoper abonnement afsluiten 😜


Dat is ook zeker een optie. Om een lokale prepaidkaart te kopen.