Skip to main content
Beantwoord

Als ik nu een jaarabonnement kies, kan ik daarna opnieuw verlengen met een telefoon?

• March 6, 2025
  • 3 reacties
  • 27 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Ik zit te denken om een nieuwe telefoon met abonnement af te sluiten. Als ik voor 1 jaar kies mag ik dan na dat jaar weer opnieuw verlengen met een nieuwe telefoon? 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Ronald31, als het contract afloopt kan je het verlengen. Als je een abonnement met toestel neemt kan je ervoor kiezen om het direct af te betalen, of gedurende het contract. Aan het einde van het contract heb je het toestel dan afbetaald en kan je een nieuwe kiezen als je dat zou willen. 

Meer over die betaalmogelijkheden kan je op onze site lezen: kpn.com/wft.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• March 6, 2025

Ja volgens mij wel. Daar is in principe niks op tegen. Maar waarom wil je na 1 jaar alweer een ander toestel? 

Forum|alt.badge.img+4
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • March 6, 2025

Ik zit nog in twijfel maar ik vroeg het me ook gewoon af. Misschien kan mijn toestel dan doorschuiven naar mijn dochter of vrouw. Ik zou sowieso voor een iets duurdere model kiezen.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 7, 2025

Hoi ​@Ronald31, als het contract afloopt kan je het verlengen. Als je een abonnement met toestel neemt kan je ervoor kiezen om het direct af te betalen, of gedurende het contract. Aan het einde van het contract heb je het toestel dan afbetaald en kan je een nieuwe kiezen als je dat zou willen. 

Meer over die betaalmogelijkheden kan je op onze site lezen: kpn.com/wft.