Skip to main content

Als ik vandaag mijn abonnement verander, gaat dit dan ook vandaag in op 1 augustus 

Wat wil je veranderen @amavanwamel ? Wil je bijvoorbeeld de databundel wijzigen, dan kan dat bij KPN Hussel één keer per maand. De wijziging gaat in aan het begin van de volgende factuurperiode, niet direct op dezelfde dag.


Ik was een dag te laat om mijn abonnement op onbeperkt te zetten.Heb dat alleen nodig in de vakantie


Ai, dat is vervelend @amavanwamel . Het systeem is daar heel strikt in. Nu blijft alleen de aanschaf van een éénmalige bundel over, die gaat wel meteen in. Maar helaas is dat een duurdere optie.

Extra data of bundel kopen en aanzetten | KPN


Jammer,we zijn al zo lang klant van kpn,en dat ze dit niet aan kunnen passen voor een maand is wel heel jammer een echte teleurstelling 


@amavanwamel, in verband met de vele duizenden abonnementen die elke dag aan een nieuwe factuurperiode beginnen is het een volledig geautomatiseerd proces. Zelfs voor klanten die dat al heel lang zijn zoals jij (en ik 😊) kan daar geen uitzondering op worden gemaakt. De medewerkers hebben daar gewoon geen tools voor.