Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb in Oktober mijn contract bij KPN verlengd via Mobiel.nl, dit voor weer 2 jaar.

Bij het afsluiten van het contract stond dat mijn totale maandbedrag € 28,- zou worden.

Bij mijnkpn staat nu dat mijn maandbedrag € 30,50 is. Kan iemand mij uitleggen waarom dit verschilt van elkaart?

Dank jullie wel.

Vriendelijke groeten,

Roger

@rogerbeckers1971 Hi Roger, het is inderdaad gek als je niet dezelfde prijs in MijnKPN ziet staan, goed dat je het even navraagt.

Ik vermoed dat je de prijs zonder korting hebt ziet staan. Kortingen die wel op het contract staan worden automatisch verrekend op de factuur. Als je vragen hebt of als je je twijfels hebt, vul je dan je gegevens in je forumprofiel in? Als je me een seintje geeft zo gauw je ze ingevuld hebt, kijk ik graag met je mee.


Hallo Alexandra,

Ik heb forumprofiel verder ingevuld.

Ik heb in de tussentijd ook contact gehad met mobiel.nl en zij gaven ook aan dat, volgens mij afgesloten contract, mijn maandelijkse kosten € 28,50 zouden moeten zijn.

Ik hoor graag van je.

Vriendelijke groeten,

Roger Beckers


Dag @rogerbeckers1971 Alexandra is even afwezig, dus ik neem het even over. Ik zie dat je hier ook contact over hebt gehad met de onze klantenservice; men heeft daar aangegeven dat het prijsverschil te maken heeft met een korting, die je krijgt als je ook vaste diensten van ons afneemt. Omdat je dat niet doet, krijg je dat Husselvoordeel niet. Herken je dit verhaal? Hier kun je overigens zelf je Hussel-voordelen aanmelden, als je er voor in aanmerking komt. 

 


Hallo Bart,

Bedankt voor je reactie. Dit heb ik ook met Mobiel.nl besproken. De aanbieding, waar ik het contract voor heb afgesloten, was € 28,- zonder Husselkorting, met Husselkorting zou ik op € 25,50 zijn uitgekomen. Hussel heb ik niet, alleen een ander mobielnummer op mijn woonadres. Zie afbeeldingen.

Daarom vind ik het vreemd dat bij KPN een ander bedrag bij mijn abonnement staat.

 

 

 


Wacht! Ik zie het al, @rogerbeckers1971 Het heeft inderdaad niets met Hussel-korting te maken. Wel met iets anders kortingen worden niet weergegeven. In dit geval gaat het om 5G. De korting, die het product gratis maakt, staat dus niet bij je standaard prijsoverzicht. Je krijgt het echter wel: ik zie het staan. Je abonnementskosten op je komende factuur zullen gewoon die 28,- zijn. Trek vooral aan de bel als er toch iets niet in orde is. 


Klasse Bart!! Hartstikke bedankt voor het controleren!! 

Mocht het toch nog ergens misgaan, meld ik me uiteraard weer, maar voor nu heel erg bedankt hiervoor!


Hallo @Bart_ , 

Ik heb mijn nieuwe factuur voor de maand Februari nu online staan, maar hierbij staat nog steeds € 30,50 ipv € 28,- zoals afgesloten in het contract? Zou je één en ander nogmaals willen checken? Anders moet ik weer contact opnemen met Mobiel.nl

Ik hoor graag van je.

Vriendelijke groeten,

Roger

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy


Vreemd, @rogerbeckers1971 dan zit ik ook even met mijn handen in het haar.

Je betaalt €27,50 per maand, inclusief 5G. Daar gaat €5,- korting vanaf (dat zal een kortingsactie zijn). Dat is dus €22,50 per maand. Daar komt dan € 8,- voor je toestel bij, wat je uit laat komen op die €30,50 per maand. Je bestelscherm, zoals je hierboven hebt neergezet, geeft aan dat je € 20,- voor je abonnement betaalt en met de toestelkosten erbij kom je op €30,50 uit. Dat is het verschil. 

Wat staat er op je contract genoemd qua bedragen? Als daar staat dat je €20,- per maand voor je abonnement betaalt, moet dit uiteraard gewijzigd worden. Ik wil je eigenlijk aanraden om toch zelf even te bellen met de klantenservice: men kan daar ter plekke met je meekijken en iets veranderen. 

Ik heb je screenshot overigens verwijderd: je mobiele nummer staat erop en dit Forum is publiek toegankelijk.