Skip to main content

Ik heb 2 maanden geleden een abbo afgesloten (verlengd) voor unlimited data en bellen voor 25 euro. Nu komt dit op mijn factuur en abbo kosten ineens op 32.50 uit.

Ook op de website kom ik nog steeds op deze 25 euro uit ipv de 32.50, hoe zit dit? Vind het per maand ook wel een groot verschil.

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid 

Als je ook thuis een internet-abonnement van kpn hebt zou je 7,50 per maand korting moeten krijgen. Staat deze op de factuur? 

De abonnementsprijs blijft 32,50, dat wel. Maar op je maandelijkse factuur zou, i.c.m. kpn-internet thuis, 7,50 in mindering moeten komen. Maandelijks.

Geen kpn-internet thuis? Dan ook die 7,50 korting uiteraard niet. Wel? Dan is er een administratief foutje. Hiervoor kan je even bellen met 0800 0402.

Of voor een kpn moderator van het forum, die komt hier nog, vast even je gegevens in je profiel hier invullen.


Als je ook thuis een internet-abonnement van kpn hebt zou je 7,50 per maand korting moeten krijgen. Staat deze op de factuur? 

De abonnementsprijs blijft 32,50, dat wel. Maar op je maandelijkse factuur zou, i.c.m. kpn-internet thuis, 7,50 in mindering moeten komen. Maandelijks.

Ik heb inderdaad ook internet thuis van kpn. Dit is ook aangegeven en als het goed is aangevinkt bij het afsluiten van het nieuwe abbo. Er staat wel een korting op, maar die korting gaat van 37.50 naar 32.50. en niet naar die 25 euro.


Tja, wat je nu via de site krijgt kan anders zijn dan 2 maanden geleden, want de proposities veranderen momenteel heel snel.

Ik kom nu ook uit op 25 euro. (namelijk 32,50 - 7,50 Hussel korting icm thuis internet).

Dus aan abo kosten zou er 32,50 moeten staan. Er zou dan verder Hussel korting 7,50 moeten staan op de maandelijkse factuur. En afgeschreven per maand zou dan 25 moeten zijn.

Als dat niet klopt kun je even bellen (met je mobiel nummer 1200), naar een kpn-winkel, of even wachten totdat een kpn moderator hier komt.

Voor die kpn moderator van het forum, die komt hier nog, vast even je gegevens in je profiel hier invullen. Dan kan deze het in behandeling nemen.


Hallo @Qnooij ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 7.50 euro korting vanwege KPN-Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Hi @Qnooij,

Op jouw adres zie ik 3 abonnementen (2 mobiel en 1 abonnement voor thuis) maar die zijn helemaal nog niet aan elkaar gekoppeld. daardoor ontvangen jullie op dit moment nog geen enkel voordeel, wat toch wel erg jammer is!

Daarom wil ik je aanraden om de abonnementen toch zo snel mogelijk aan te melden voor KPN Hussel! Vanaf het moment dat de aanmelding voltooid is, zullen de voordelen op alle 3 de abonnementen actief worden :slight_smile:


Hallo @Qnooij ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 7.50 euro korting vanwege KPN-Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

@Qnooij 

Is het aanmelden gelukt? 


Hallo @Qnooij ,

Dan lijkt het erop dat je jouw 7.50 euro korting vanwege KPN-Hussel nog niet hebt geactiveerd. Er wordt nu dus de bruto prijs in rekening gebracht waar de korting nog niet van afgehaald is. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden

@Qnooij

Is het aanmelden gelukt? 

Weet ik niet zeker. Ik heb dat formulier ingevuld, maar geen bevestiging of iets van gehad. Heb het er drie keer ingezet, maar weet nu niet of het succesvol is. 


OK, als je het formulier hebt ingevuld, dan is het in behandeling bij KPN. Dat kan een paar dagen duren. Even geduld dus nog…. 

 


Het stond nog niet goed @Qnooij, ik heb de registratie vanaf onze kant nu voltooid dus inmiddels is het in orde :blush: Als het goed is, ontvangen jullie hier per abonnement nog een bevestiging van!


Dankjewel! Dan wacht ik die mails rustig af.Â