Skip to main content

Ik had hetzelfde, ingegaan op aanbod om over te stappen van bestaand mobiel telfort abonnement naar mobiel kpn abonnement. Op site was deze 12,50 euro met alle kortingen. Na akkoord kreeg ik via mail een bevestiging deze was 17,50 incl alle kortingen??

2 abonnements wijzigingen laten annuleren door klantenservice. Zij wisten ook niet hoe dit kon... Op hun advies een klacht laten aanmaken maar niets meer gehoord….

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hallo @1968 hans, welkom op ons forum!

Ik kan me goed voorstellen dat je daar vreemd van opkijkt en daar graag meer duidelijkheid over wil. Ik gok dat de ontbrekende korting de Husselkorting is. De Husselkorting zie je wel op de website tijdens het bestellen, maar niet op het contract in de bevestiging. Dit komt omdat Husselkorting geen onderdeel is van het contract. Je ontvangt de Husselkorting namelijk alleen als je voldoet aan de voorwaarden. Omdat dit tussentijds kan wijzigen, is dit niet opgenomen in het contract.

Als je wilt, kan ik voor je nakijken of dit bij jou ook aan de orde was. Ik kan dan ook kijken naar de status van jouw klacht. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.