Skip to main content

Ik heb een probleem met de aanvraag van een
abonnement bij KPN Deze heb ik gedaan op 22 juni heb namelijk een
abonnement aangevraagd met toestel waarvoor ik €61 per maand en
abonnementskosten zou gaan betalen inclusief aflossing van het toestel
waar ik nog €24 voor moest betalen dan.

Na de bestelling kreeg ik echter
een e-mail waarin stond dat ik in plaats van €24 toestelkosten €656 moet
betalen voor het toestel en €35 per maand voor het abonnement Dit was
niet wat ik besteld had. En heb daarom de volgende ochtend gelijk contact
opgenomen met KPN waar mij geadviseerd wordt om het pakket te weigeren
en niet aan te nemen bij de PostNL locatie waar ik deze op zou moeten halen.

Dit heb ik gedaan het toestel is volgens track en trace En volgens
de PostNL ook netjes retour gegaan en ontvangen om 9:30 's avonds bij de KPN op 24 juni.  KPN zegd het toestel nog steeds niet retour te hebben. na
meerdere malen telefonisch contact te hebben gehad al meer als 30 keer contact en 6 uren aan de telefoon te hebben gezeten. Wordt ik zondag 25 juli
teruggebeld met het nieuws dat KPN het toestel nog niet zou hebben. En ze opnieuw een onderzoek gaan starten waar het toestel is. Wat mij al meedere malen is verteld. Terwijl mijn al wel verteld
is dat dit een probleem is tussen KPN en PostNL wat ook al 3 weken wordt gezegd.

Maar ik nu dus nog niks kan en wel en kapot oud toestel heb waar ik in eerste instantie een nieuw abonnement voor aan had gevraagd. Om
deze te vervangen nu wil ik dus opnieuw en abonnement aanvragen bij een andere provider.

Omdat ik klaar ben met de slechte afhanfeling van de kpn. Maar vanwege het onderzoek kan ik nu nog steeds geen nieuw abonnement bij een
andere provider afsluiten. En heb nog steeds een rekening open hebt staan met
de toestelkosten. Nogmaals heb nooit het pakket aangenomen dus ook niet getekend.

 

Maar ben er wel de dupe van. En wordt steeds afgekapt met het feit dat ze een onderzoek moeten starten of afwachten waar het fout gaat. Terwijl er al 3 werknemers van de klantenservice hebben aangegeven dat dit fout is gegaan tussen de kpn en postnl. En ik hier dus niks aan kan doen.

 

Deze bestelling had ik 22 juni gedaan en 24 juni was deze retour bij kpn. Het zou vervolgens max 5 werkdagen duren voor het verwerkt zou zijn. en ik
opnieuw een bestelling zou kunnen plaatsen nu meer als een maand verder 26 juli
ben ik nog geen stap verder en zit nog steeds met een kapot toestel.(mijn eigen oude toestel)

En wordt ik door de kpn nergens mee geholpen.
En kan mijn nummer niet verlengen bij een andere provider omdat het zogenaamde onderzoek van kpn nog zou moeten lopen. Plus de rekening voor het toestel staat nog steeds open.

 

Dus mensen zou hier niks afsluiten. Als je een keer ergens mee zit wordt je er niet of zeer slecht geholpen. 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

En u denkt dat de conculega's dit beter doen als er iets fout gaat in de bezorging/retour zending, zou zeggen droom verder, helaas kunnen alleen de back office medewerkers iets meer en zouden het kunnen oplossen, alleen daar kom je niet mee in contact.

Misschien kan een moderator iets uitrichten, die maken nog wel eens een wandelingetje door het gebouw en kennen de juiste mensen.

 

Advies, verleng nooit rechtstreeks bij een provider, kijk eens bij belsimpel, mobiel, of dergelijke on-line retailers, daar gaan retourzendingen wel vlot omdat het hun is dagelijks werk is, voor KPN en andere providers is het bijvangst.


Beste @Zeer_Ontevreden_Klant, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier zoveel gedoe van hebt! Het klopt wat Doornekamp zegt: ik wil met alle liefde even met je mee kijken, maar weet niet of ik dit proces voor je kan bespoedigen. Het onderzoek duurt maximaal 30 dagen en ik begrijp uit jouw verhaal dat het laatste onderzoek nog geen 30 dagen geleden gestart is. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer en ordernummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik er naar. 


@Marcia_   het is alleen heel jammer dat kpn weet dat de fout tussen kpn en postnl zit (wat ook al 3x aan de telefoon is gezegd door verschillende medewerkers) en dat ik er de dupe van ben en blijf ik kan er niks mee.   

 

En ook nog dat er met het blokkeren gedreigd van het huidge abbonoment wordt via de mail is al helemaal van de zotte.

 

Gevolgen niet tijdig betalen:

Als u uw betaalachterstand niet op hebt betaald, dan blokkeren wij uw aansluiting. Het toaal achterstallig bedrag van € 656,83 moet u dan in één keer betalen.


Ik zie dat mijn collega contact heeft gehad met de afdeling Collections en dat zij uitstel hebben geregeld voor de factuur. Daarnaast zie ik ook dat de afdeling die over de bestellingen gaat er inderdaad mee bezig is het voor je op te lossen. Kortom: alle juiste acties staan uit. Ik kan me desalniettemin héél goed voorstellen dat je hier totaal niet op zit te wachten. Je zult toch nog even wat geduld op moeten brengen, mijn excuses!