Skip to main content

Beste KPN,

 

Het volgende:

22 januari een bestelling geplaatst voor een nieuw toestel i.c.m. met mobiel abonnement. Toestel te klein bevonden en retour gestuurd op 1 februari. Toestel ontvangen bij KPN volgens Track and Trace op 5 februari. 11 februari contact gehad met medewerker waarom de annulering zo lang in beslag neemt. Kon niet direct een antwoord op gegeven worden en de medewerker ging bij de logistiek partner navraag doen of het retour is blijven hangen in de systemen. Er zou met mij contact opgenomen worden telefonisch om de mogelijkheden te bekijken omtrent een nieuwe bestelling voor een nieuw toestel. Ik ben niet gebeld. Inmiddels loopt dus deze procedure vanaf opsturen dus al 2 weken. Doordat er nummerbehoud is aangevraagd en de bestelling pas geannuleerd word wanneer het toestel verwerkt is kan ik dus nog steeds geen nieuw toestel bestellen. Hopelijk is er via het forum wel iemand die kijk op de zaak heeft en mij kan vertellen waar mijn geretourneerde toestel zich nu bevind. Ik zou graag een nieuw toestel willen bestellen omdat mijn huidige serieus aan vervanging toe is. 

Dag @Lakeman_pro, goed dat je contact opneemt! Ik kan me goed voorstellen dat je met smart zit te wachten tot je een nieuw toestel kunt bestellen. Dit duurt alleen langer omdat je wacht op de afhandeling van een retournering. Ik kijk daarom graag even met je mee. Zou je je forumprofiel nog willen aanvullen met jouw 06-nummer en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik voor je aan de slag.


Dag @Lakeman_pro, goed dat je contact opneemt! Ik kan me goed voorstellen dat je met smart zit te wachten tot je een nieuw toestel kunt bestellen. Dit duurt alleen langer omdat je wacht op de afhandeling van een retournering. Ik kijk daarom graag even met je mee. Zou je je forumprofiel nog willen aanvullen met jouw 06-nummer en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik voor je aan de slag.

 

Hi Denise, op het moment van schrijven van jouw berichtje zie ik in mijn mailbox de annulering binnenkomen. Het lijkt erop dat het voor nu dus opgelost is. 


Ah, fijn! Mocht ik je toch nog ergens mee kunnen helpen, laat het dan gerust weten.