Skip to main content

Afgelopen week is er door mij een order aangemaakt voor een mobiel abonnement inclusief levering van een Samsung A21s Dual-Sim. Helaas ben ik er bij de eerste poging uit gevlogen, waardoor ik de betaling niet kon voltooien. Bij een chat werd mij geadviseerd een nieuwe poging te wagen. Deze slaagde. Echter, wat bleek? De geslaagde order werd geannuleerd en de mislukte uitgeleverd. Hierbij weigerde ik te betalen, aangezien ik er vanuit ging dat e.e.a. was doorgegeven door KPN aan koerier. Dit bleek niet het geval. Dus werd het nieuwe toestel weer meegenomen. Wat nu te doen, hoe kan ik toch de betaling aan de lopende order gekoppeld krijgen?

Voor de duidelijkheid: de betaalde, maar later geannuleerde order heeft kenmerk: SISH64900, de order die niet betaald,is, maar wel uitgeleverd wordt, heeft kenmerk: SISH64859


Beste medewerker,

is het niet mogelijk om het door u geannuleerde ordernummer SISH64900 d.d. 27-11 te heropenen en uit te leveren? Deze is immers betaald...


Welkom hier @Michel75! Bedankt voor je vraag en excuses voor de late reactie. Ai, zo te lezen blijft de eerste order hangen. Als de order eenmaal geannuleerd is, dan kunnen we dit niet terugdraaien. We betalen het bedrag binnenkort aan je terug. Als je het goed vindt, kijk ik even naar de eerste order. Die moet of doorgezet worden of geannuleerd worden, zodat je verder kunt. 
Kun je je abonnementsgegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Ik hoor graag van je!


beide orders zijn nu geannuleerd. Zo te horen is dat goed. Vervolgens moet ik wachten op mijn geld, alvorens ik een nieuwe order aan ga maken.

Correct?


profiel is ingevuld


Bedankt voor je gegevens @Michel75! Ik zie dat de achterliggende afdeling de eerste order (SISH64859) op 8 december heeft afgerond. Dit betekent dat de annulering helemaal rond is nu. De tweede order is, zoals je zelf al wist, geannuleerd omdat de eerste order nog liep.

De terugbetaling van de toestelkosten kun je officieel binnen 10 werkdagen verwachten. Ik vermoed alleen dat dit bij jou 5 werkdagen is omdat de achterliggende afdeling de order handmatig heeft geannuleerd. Zij zetten de terugbetaling meteen in het systeem. Ik vraag dit even voor je na. Je kunt alvast een nieuwe order plaatsen als je dit wilt, al begrijp ik dat je graag eerst je geld terug wilt.:wink:


De betaling is inmiddels afgerond. Ik heb een nieuwe order geplaatst. Met 5 GB, maar ik weet niet of dat in dit geval geoorloofd is. Dan wordt mijn maandtermijn € 17,50.

Aangezien het toestel in principe gereed is, weet ik niet of ik in aanmerking kom voor het eerder aangegeven bedrag van €15,-/mnd. Immers, het is ook een toestel met 4 MB, maar aangezien ik niet meer viel onder de BF-regels, kan daar een nieuw probleem ontstaan….


Volgens de mellding voor het bezorgmoment krijg ik een nieuw nummer. Bij mijn weten had ik in order SISH74685-71250 gekozen voor nummerbehoud. Is dit alsnog mogelijk?

 


Hey @Michel75! Sorry voor mijn late reactie. Je bent ondergesneeuwd. Het je inmiddels antwoorden op je vragen of kan ik nog iets voor je betekeken?


alles is inmiddels ten goede gekeerd. Ik heb nu 5GB en ben me aan het inlezen in de gebruiksaanwijzingen.