Skip to main content

Goedemiddag,

Momenteel werk ik thuis met het systeem Citrix. Als ik door een klant word gebeld, wordt deze call automatisch door Citrix doorgezet naar mijn mobiel. Echter als een klant anoniem belt, gebeurd dit niet. Nu blijkt het dat alle collega’s die KPN als provider hebben, hier last van hebben. De overige collega’s met andere providers, hebben er geen last van. 
 

Is dit iets wat jullie kunnen oplossen? Ik heb al gekeken bij instellingen, maar ik blokkeer geen anonieme calls. 
 

Ik hoor het graag. 
 

Met vriendelijke groet,

 

Jelle
 

Hoi, @JMvV, welkom hier. 

Je hebt een vraag waar ik zo het antwoord niet op weer. Maar kijk graag eens mee of wij de oplossing kunnen vinden. 

Ik ben wel benieuwd op wat voor nummer je gebeld wordt? Is dat een vast nummer? Weet je ook door wie die gehost wordt? Want mijn vermoeden is eigen dat het daar mis gaat? Dat de host niet de goede connectie naar ons mobiele netwerk heeft staan. Zeker weten doe ik dit echter niet. Mocht het nummer nou bij ons gehost worden. Kun je die aan jouw profiel toevoegen, dan ga ik eens kijken wat ik hier mee kan. Ik ben benieuwd.