Skip to main content

 

Ik stuur het pakket op naar antwoordnummer 17008 2501 VG Den Haag.

Zie ik met de track en trace code antwoordnummer 17008 2501 VG LEIDSCHENDAM

Hoe kan ik weten welke de goede adres is zo dat ik zeker weet of die nou wel goed verstuurd is want ,ik heb het al opgestuurde 

 

Hallo @jan bikandi ,

Bij dit antwoordnummer en die postcode hoort Den Haag en niet het aangrenzende Leidschendam. 
 

bron: https://postcodebijadres.nl/2501

 

Maar maak je maar geen zorgen, dat pakket gaat op het juiste antwoordadres arriveren. 


Hangt er vanaf of het antwoordnummer aan een postbus hangt gevestigd in Leidschendam. Dan vind er automatisch een correctie plaats in het verzendlabel.  Aan een antwoordnummer zit altijd een postbusnummer vast, dit wil nog wel eens verschillen. 


Ik vindt het echt machtig mooi wat hier allemaal voorbij komt op het forum, laatst een topic over energiebesparing en nu over post. En gelukkig worden daar ook gewoon helpende antwoorden op gegeven. Wat een fijn stukje internet kan dit hier zijn.


Dag @Noordzee , is het jou opgevallen dat in de bron welke jij middels een link aangeeft ook de betreffende postcode 2501 als locatie met Breedtegraad en Lengtegraad op een kaartje wordt aangegeven en dit zich komisch genoeg iets onder Bergschenhoek bevindt, zo’n 15 kilometer ten zuidoosten van Den Haag? 😂

 


HaHa, 

Nee, dat was mij niet opgevallen. Dat kaartje klopt dus niet. 

Maar postcode 2501 hoort echt wel bij Den Haag en niet bij Bergschenhoek. 

Vreemd ! 


Ik vindt het echt machtig mooi wat hier allemaal voorbij komt op het forum, laatst een topic over energiebesparing en nu over post. En gelukkig worden daar ook gewoon helpende antwoorden op gegeven. Wat een fijn stukje internet kan dit hier zijn.

Helemaal mee eens.Wat mij betreft is het KPN forum het leukste forum van een provider wat er is, bij een ander niet nader te noemen providerforum komen dit soort dingen nooit voor.Ook een '’huiskamer'’ met bv. een dwaling is daar absoluut niet.Nu ben ik daar wel klant, maar ik blijf absoluut hier actief.