Skip to main content

Tot voor kort kon ik altijd email en appjes blijven ontvangen als ik door mijn data was. Sinds een aantal dagen is dit niet meer zo en kan ik niets meer versturen of ontvangen zonder data. Is er iets gewijzigd hierin?

 

Hallo @Roos15 als je door je bundel heen bent gaat je internetverbinding naar de 'super slow' stand.

Je kunt dan nog wel een mail zonder plaatjes versturen en ontvangen, een sms versturen, een whatsapp zonder plaatjes en verder houdt het op totdat je bundel weer aangevuld is.

 


Hallo @JanD  tot voor kort was dat inderdaad ook het geval. Maar nu lukt het vaak niet meer om een app te versturen zonder Wi-Fi. Soms lukt het in 1 x wel weer voor even en dan weer niet.


Hallo @JanD  tot voor kort was dat inderdaad ook het geval. Maar nu lukt het vaak niet meer om een app te versturen zonder Wi-Fi. Soms lukt het in 1 x wel weer voor even en dan weer niet.

Het zij zo, je zou je databundel bij kunnen stellen of af en toe wat extra data bijkopen.

 

 


Hallo Roos, 

Als je je internetbundel hebt verbruikt, blijf je bij KPN gewoon online zonder extra kosten. Wel verlaagt je internetsnelheid naar 64 Kbit/s download- en 32 Kbit/s uploadsnelheid tot het einde van de maand. Dit is in principe nog voldoende om berichten te kunnen versturen via WhatsApp. Wellicht zijn er ook andere Apps op je toestel die gebruik proberen te maken van je mobiel internet verbinding, waardoor het soms in eerste instantie even niet lukt om een bericht te versturen of te ontvangen. Je kan proberen of het helpt om de toegang tot mobiel internet voor deze andere apps uit te zetten. 

Natuurlijk resteert anders ook de door @JanD aangegeven optie om extra eenmalig tegoed bij te kopen


Reageer