Skip to main content

Ik heb een iPhone 5S maar ik  kan mijn wachtwoord niet invoeren ook mijn emailadres herkent hij niet als ik wachtwoord vergeten probeer hoe kan ik dat aanpassen ik hoop dat iemand mij kan helpen zie foto's .

 

Hoi @Johnnyboij, dit is iets waar wij geen invloed op hebben. Apple ID is een inlog van en bij Apple. Wij hebben geen inzicht in die gegevens. Als het inloggen daar niet lukt kan je bij hen terecht voor hulp.

Deze Apple helppagina kan je hierbij helpen: Als u het wachtwoord van uw Apple ID bent vergeten | Apple.com.


Hoi @Johnnyboij, dit is iets waar wij geen invloed op hebben. Apple ID is een inlog van en bij Apple. Wij hebben geen inzicht in die gegevens. Als het inloggen daar niet lukt kan je bij hen terecht voor hulp.

Deze Apple helppagina kan je hierbij helpen: Als u het wachtwoord van uw Apple ID bent vergeten | Apple.com.

@Jasper 

Ik heb alles al geprobeerd en ze zeiden dat ik bij mij telefoon aanbieder moest zijn dat is in dit geval KPN ( Apple kan uw iPhone niet ontgrendelen voor gebruik bij een andere aanbieder. Een iPhone kan alleen door de aanbieder worden ontgrendeld. ) 


Volgens mij gaat het nu over 2 verschillende dingen.

Een Apple ID is niet meer dan een gebruikersnaam en wachtwoord om bij Apple in te loggen.

Het ontgrendelen voor gebruik bij een andere aanbieder gaat over een Simlock, maar dat gebruiken wij niet. Alle toestellen zijn simlockvrij, je kunt er een simkaart van een andere provider in doen en gebruiken. Jouw Apple ID heeft daar geen invloed op.

Heb je deze screenshots ook aan Apple laten zien? Die zeggen namelijk letterlijk dat de inloggegevens van jouw Apple ID niet kloppen. Dat staat volledig los van een simlock en/of andere aanbieders.


@Johnnyboij Je kunt het beste je wachtwoord opnieuw instellen; Wachtwoord Apple ID herstellen

  • @Jasper had dit antwoord ook al gegeven, sorry 🙈

Oké Dank je wel ik ga er verder mee aan de slag het komt goed  .

Johnnyboij 


Helemaal goed, succes 🙂 Mochten wij nog iets anders voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden.