Skip to main content

hallo

kan iemand mij vertellen wanneer ik mijn nieuwe Apple iPhone SE (3e generatie) kan verwachten

bij aankoop in de KPN shop zei de verkoper binnen een of twee dagen wordt hij bij u afgeleverd

kreeg de volgende dag gelijk een mailtje , tijdelijk niet leverbaar

a hoelang is tijdelijk bij de KPN een week, enkele weken , maand of maanden

b dit had de verkoper mij dus kunnen vermelden, neem aan dat hij wist dat hij tijdelijk niet geleverd kan worden, dus niks zeggen , zeer slechte grap

c waarom hebben bij voorbeeld Vodafone en T-Mobile ze wel op voorraad 

Hi @Madrugada, ik kan me voorstellen dat je je nieuwe iPhone graag snel in huis hebt, zoals je van tevoren verteld was en verwacht had.

Voor de levering van jouw iPhone zijn we afhankelijk van de levering die wij vanuit Apple ontvangen. Houd voor de meeste actuele verwachte levertijd Mijn Bestelling in de gaten. Zodra we jouw toestel binnen hebben, komt deze natuurlijk direct jouw kant op. Je krijgt van ons een e-mail wanneer het zover is.


Het ergste vindt ik nog steeds dat ik door de verkoper van Kpn voor de gek ben gehouden, hij wist dat de iPhone niet leverbaar is en zegt gewoon , u heeft hem morgen uiterlijk overmorgen in huis, daar ben ik dus echt pissig over. Had hij gezegd we hebben uitlevering problemen dan had ik dat ook geaccepteerd, wil nu eenmaal dat type iPhone hebben, vindt het zeer zeker geen klantvriendelijk gedrag 


@Madrugada Dat kan ik me heel goed voorstellen. Ik was er niet bij, ik kan helaas niet oordelen over of je niet juist ingelicht bent of dat het niet zichtbaar was voor mijn collega. Excuus voor het ongemak. Ik hoop dat je je nieuwe iPhone snel in huis hebt.


Het ergste vindt ik nog steeds dat ik door de verkoper van Kpn voor de gek ben gehouden, hij wist dat de iPhone niet leverbaar is en zegt gewoon , u heeft hem morgen uiterlijk overmorgen in huis, daar ben ik dus echt pissig over. Had hij gezegd we hebben uitlevering problemen dan had ik dat ook geaccepteerd, wil nu eenmaal dat type iPhone hebben, vindt het zeer zeker geen klantvriendelijk gedrag 

Tip voor een volgende keer, naast KPN zijn er nog een aantal grote marktspelers die nagenoeg elk toestel op voorraad hebben en deze kunnen leveren. Zonder echt reclame te maken en het een beetje cryptisch te omschrijven, koud blauw of eenvoudig bellen, deze laatste zelfs met verlenging van je abonnement, kunnen vaak binnen 24 uur leveren en doen dat ook.


vraagje, hoelang wordt ik nog aan het lijntje gehouden voor de levering van mijn SE 2022

zou niet op voorraad zijn. echter jullie blijven echter stug volhouden in alle bestel mogelijkheden bij KPN

vandaag besteld morgen in huis

en dat na dat jullie weten het is niet waar ze zijn er niet

 

Admin: nieuwe topic samengevoegd met je bestaande topic hierover


@Madrugada Ik kan even een kijkje nemen naar de status als je wilt. Heb je intussen nog in Mijn Bestelling gekeken? Laat je me weten welk specifiek type je gekozen hebt; kleur en met hoeveel geheugen? En vul je je forumprofiel zo volledig mogelijk in. inclusief je mobiele nummer? Dan kan ik je gegevens erbij zoeken.