Skip to main content

Het is onbegrijpelijk dat KPN niet de moeite neemt om de Apple Watch 7 e-sim aan te bieden.

Oh ja iets over een standaard protocol dat moet worden uitgebreid. Geen kennis meer in huis KPN?

Te hoge ontwikkelkosten die je niet direct kunt terugverdienen?

Ik ben al sinds het bestaan van mobiele telefonie klant, maar overweeg nu echt om over te stappen.

 

Blijkbaar snappen ze bij KPN niet dat dit heel negatief is voor hun imago.

 

Hoi @Beo100, welkom op ons forum! Dat is inderdaad jammer! Inhoudelijk kan ik hier helaas niet veel meer over zeggen.
Voor meer informatie en de laatste vooruitgangen op dit front kun je terecht in ons E-sim topic: 

 


Wel jammer dat kpn zegt dat ze de beste provider zijn en klaar voor de toekomst maar vervolgens nog steeds geen esim voor de Apple Watch hebben t mobiel die verkoopt ze al met abonnement .op het moment lijken hun meer klaar voor de toekomst en blijft kpn een beetje achter 

 

dit is erg jammer 


Ben het lange wachten op ondersteuning voor m'n apple  watch cellular beu. Zodra m'n abonnement afloopt kies ik voor T-mobile. Hoor ik sowieso positieve geluiden over!


Ik heb een Apple Watch bij me als ik ga mountainbiken. Dat ding detecteert als ik val en kan dan hulp inroepen. Maar omdat KPN nog steeds geen e-Sim levert voor de Apple Watch heb ik daar dus nu nog helemaal niets aan. Ik wacht nu ruim 6 maanden op ondersteuning nadat KPN aangaf dat het zou komen. Ga denk ik maar switchen met ons internet en alle familie abo’s naar t-mobile.


Minder geld voor dezelfde telefoons, goedkopere abonnementen, vergelijkbaar netwerk, ondersteuning voor Apple Watch en voor ons binnenkort aansluiting op het glasvezelnetwerk van T-Mobile. KPN vraagt er bijna om om klanten te verliezen aan T-Mobile. Dit is echt belachelijk, dit kan in het buitenland al jaren.


Veel plezier bij T-Mobile zou ik zeggen, hoop dat het gaat bevallen, het kan zeker gezien het aantal klanten dat ze hebben, is mij niet gelukt om er langer dan een jaar te blijven, zowel mobiel (geen/slecht bereik thuis en op plaatsen waar ik vaak kom) en zeker thuis was geen genoegen om er te blijven, TV thuis is veranderd dus daar kan ik niet meer over oordelen maar dat werkte ouderwets, en erger, de internet verbinding was niet wat ik er van verwacht.


Voor iedereen die T-Mobile overweegt; zorg wel dat je geen zakelijk abonnement neemt. De zakelijke @Work abonnementen ondersteunen de Apple Watch Cellular ook (nog) niet. Je dient dan een consumenten abo (GO) te kiezen, maar de voorwaarden - zeker voor internationeel internetten - zijn dan beduidend minder.

 

Dat gezegd hebbende, voor mijn vaste lijn zit ik bij KPN, mobiel wil ik eigenlijk ook wel over, en toen in september 2021 werd gezegd dat KPN de Apple Watch ging ondersteunen, heb ik er één gekocht toen deze uitkwam. Inmiddels wacht ik dus al net als alle anderen op voortgang. Dit is werkelijk een kansloos verhaal van KPN. Zeg dan niet dat je het gaat ondersteunen.
De niets zeggende reacties van webcare zijn misschien nog wel tergender. Geen enkele uitleg over waarom het zo lang duurt. Technische uitdagingen? Administratief gedoe? Conflicten met Apple over tarieven? Leg het gewoon eens uit: als mensen begrijpen waar KPN mee kampt, zal wellicht de onvrede ook afnemen. Niets horen is killing.


Voor iedereen die T-Mobile overweegt; zorg wel dat je geen zakelijk abonnement neemt. De zakelijke @Work abonnementen ondersteunen de Apple Watch Cellular ook (nog) niet. Je dient dan een consumenten abo (GO) te kiezen, maar de voorwaarden - zeker voor internationeel internetten - zijn dan beduidend minder.

 

Dat gezegd hebbende, voor mijn vaste lijn zit ik bij KPN, mobiel wil ik eigenlijk ook wel over, en toen in september 2021 werd gezegd dat KPN de Apple Watch ging ondersteunen, heb ik er één gekocht toen deze uitkwam. Inmiddels wacht ik dus al net als alle anderen op voortgang. Dit is werkelijk een kansloos verhaal van KPN. Zeg dan niet dat je het gaat ondersteunen.
De niets zeggende reacties van webcare zijn misschien nog wel tergender. Geen enkele uitleg over waarom het zo lang duurt. Technische uitdagingen? Administratief gedoe? Conflicten met Apple over tarieven? Leg het gewoon eens uit: als mensen begrijpen waar KPN mee kampt, zal wellicht de onvrede ook afnemen. Niets horen is killing.

 

Het is dat ik eigenlijk heel tevreden ben over mijn glasvezel van KPN, bijna nooit storing, het werkt eigenlijk altijd wel. Dus ik ben huiverig om vast over te gaan naar T-Mobile (ik zit wel zakelijk mobiel via een e-sim (dual sim) bij T-Mobile maar dat nummer wil ik toch al niet aan mijn Apple Watch koppelen dus dat T-Mobile het zakelijk niet ondersteunt is verder geen probleem). Gezien de kortingen is het altijd voordeliger om zowel mobiel als vast bij dezelfde provider te zitten. Ik hoop gewoon het volgende:

 

  1. Dat de medewerkers van KPN (en de wannabe medewerkers) eens ophouden met het geven van nietszeggende antwoorden en stoppen met het verspreiden van/linken naar foutieve informatie.
  2. Dat KPN eens serieus werk maakt van het ondersteunen van e-sim voor de Apple Watch (nee ik wil geen excuses horen van “het ligt aan Apple” want we weten allemaal dat dat onzin is).
  3. Dat KPN als een goedmakertje/actie in ieder geval een aantal maanden e-sim voor de Apple Watch gratis maakt (en niet daarna meteen een belachelijke prijs).

Maar gezien de houding van KPN (een beeld dat voornamelijk versterkt wordt door de abominabele reacties op dit forum) verwacht ik niets meer en ben ik eigenlijk een zwaar teleurgestelde klant. En het ergste is eigenlijk nog dat het KPN geen moer interesseert dat ik als vaste klant (+20 jaar klant) zwaar teleurgesteld ben in de huidige dienstverlening.

 

*admin: bericht aangepast


Goedenavond Allen, ik reageer toch nog even in dit topic, allereerst met het verzoek het gezellig te houden en niet je medeforumgebruikers af te vallen.

Wat betreft de inhoud, helaas kunnen wij hier simpelweg niet meer over zeggen, vandaar de nietszeggende antwoorden.
Jullie wensen zijn bekend, dit ligt bij de juiste partijen maar wij kunnen hier gewoon niks over kwijt.

Nogmaals, mocht er iets veranderen in de situatie zul je dat kunnen vinden in het E-sim topic 

 


Goedenavond Allen, ik reageer toch nog even in dit topic, allereerst met het verzoek het gezellig te houden en niet je medeforumgebruikers af te vallen.

Wat betreft de inhoud, helaas kunnen wij hier simpelweg niet meer over zeggen, vandaar de nietszeggende antwoorden.
Jullie wensen zijn bekend, dit ligt bij de juiste partijen maar wij kunnen hier gewoon niks over kwijt.

Nogmaals, mocht er iets veranderen in de situatie zul je dat kunnen vinden in het E-sim topic 

 

Het zou ook mooi zijn als die foutieve informatie eens verwijderd werd, maar in plaats daarvan wordt er consequent door KPN medewerkers naar doorgelinkt. Dat veroorzaakt constante ergernis en er wordt alleen maar opgetreden tegen mensen die aangeven dat de informatie foutief is. Doe daar eens wat aan dan. 


“We kunnen hier niks over zeggen” 😂

Om te gieren dit, er is een verschil tussen kunnen en willen. Als je als bijna een jaar na aankondiging nog steeds niks kwijt “kan” zit er toch iets mis. Had die aankondiging dan achterwege gelaten, scheelt de consument een hoop omkijken. We worden nu blij gemaakt met een dooie mus. Het lijkt erop KPN er totaal geen moeite voor doet. Ben gewoon open tegenover je klanten, dan weten we waar we aan toe zijn. Deze manier van werken roept alleen maar frustratie op en boze klanten, iets wat gerechtvaardigd is in deze situatie…


En daar ben ik het wel helemaal mee eens, men had gewoon niet moeten zeggen dat het ondersteund gaat worden of er een datum bij moeten noemen om dit geklaag en teleurstelling voor te zijn.

Maar om nu maar steeds hetzelfde te herhalen, en dreigen met overstappen naar T-Mobile, ga gewoon, je bent klant en verder is er geen liefdes relatie.😉


Het is onbegrijpelijk dat KPN niet de moeite neemt om de Apple Watch 7 e-sim aan te bieden.

Oh ja iets over een standaard protocol dat moet worden uitgebreid. Geen kennis meer in huis KPN?

Te hoge ontwikkelkosten die je niet direct kunt terugverdienen?

Ik ben al sinds het bestaan van mobiele telefonie klant, maar overweeg nu echt om over te stappen.

 

Blijkbaar snappen ze bij KPN niet dat dit heel negatief is voor hun imago.

 

Daar heeft KPN geen boodschap aan interesseert kpn niet Geven niks om klanten Ze willen allen verkopen en steeds de prijzen verhogen (internet weer duurder geworden)