Skip to main content

Apple Watch 8 4g met kpn multisim maakt geen verbinding met 4g terwijl abonnement wel actief is.

Op mijn watch zie ik enerzijds verbonden staan, maar als ik wil bellen mislukt ieder gesprek. De aanbiederinstellingen op de watch zijn KNP NL 22.1, kan het zijn dat er een nieuwe versie moet komen. Zoja, hoe kan ik triggeren dat die update komt?

Je aanbiederinstellingen zijn up-to-date. Ik heb ook 22.1 en bij mij werkt het wel.


ik open de iwatch app klik op mobiel netwerk en krijg dan de melding dat KPN NL de apple watch op dit moment niet ondersteund.? Weet iemand wat te doen..??


ik open de iwatch app klik op mobiel netwerk en krijg dan de melding dat KPN NL de apple watch op dit moment niet ondersteund.? Weet iemand wat te doen..??

@Snurkel Je telefoon uitzetten en daarna weer aanzetten.

Ik ga er vanuit dat je iphone op ios 16.1 zit en je watch op 9.1


Iphone staat op 16.0.3 en watch is nieuwe ultra.. ik ga iphone nu updaten en kijken of hij het dan doet.. dank in ieder geval voor je reactie..


Geen dank! Ook je watch updaten naar watchos 9.1 grote kans dat die nog op 9.0 staat uit de verpakking.


Het werkt, super bedankt.!!

 


Het werkt, super bedankt.!!

 

Goed om te horen! Veel plezier ermee!


Hmm werkt toch niet, esim is wel gelukt maar als ik mijn tel uitzet en ik bel mezelf dat gaat hij direct op voicemail en niet naar de watcgh..?


Hmm werkt toch niet, esim is wel gelukt maar als ik mijn tel uitzet en ik bel mezelf dat gaat hij direct op voicemail en niet naar de watcgh..?

Dat “zendmast” icoontje op je watch is wel groen? (Als je van beneden naar boven swiped op je watch display) en staat er 4G? Dan zie je of die verbonden is met het gsm netwerk van kpn.


nee die is wit..

 


Opgelost de wifi stond aan.. nogmaals dank!!!


Dan ben je ook niet verbonden met het gsmnetwerk via je watch…als je erop tikt zie je dan wel dit?
 

 


Opgelost de wifi stond aan.. nogmaals dank!!!

Haha oké. Nu echt veel plezier ermee!


😀


Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Bij mij is het 4g logo wit op mij serie 7 horloge. Telefoon en Apple Watch zijn up to date. Als ik erop klik krijg ik wel de melding dat het horloge is verbonden met het netwerk. 
 

hebben jullie tips?


Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Bij mij is het 4g logo wit op mij serie 7 horloge. Telefoon en Apple Watch zijn up to date. Als ik erop klik krijg ik wel de melding dat het horloge is verbonden met het netwerk. 
 

hebben jullie tips?

Blijft die wit op je watch als je je telefoon helemaal uitschakelt of de bluetooth uitschakelt via instellingen->bluetooth en dan die schakelaar omzet naar uit?


Ja, ik heb de Watch volledig opnieuw opgestart. Ik begreep van een medewerker aan de telefoon vorige week dat er ook opstartproblemen waren, maar daar heb ik nog niks over gevonden op de website. 


Ik heb daar niks over gehoord. Maar als je watch geen contact meer heb met je telefoon (omdat die uitstaat) en er is ook geen bekend wifi netwerk in de buurt zou je 4G knop groen moeten zijn op je watch. Maar zoals ik al zei je watch geeft de voorkeur aan je telefoon en als die niet in de buurt is pakt die een bekend wifi netwerk en als dat ook niet in de buurt is dan verbind die met het kpn netwerk en wordt die knop groen.


hoi

Ik heb ook problemen. Als ik gebeld word, gaat m’n tel meteen naar voicemail. De installatie op m’n Watch ultra is gelukt. Alle software is up to date. Signaal op Watch blijft wit. Ik vroeg me af of m’n iPhone ook een esim moet hebben? 


hoi

Ik heb ook problemen. Als ik gebeld word, gaat m’n tel meteen naar voicemail. De installatie op m’n Watch ultra is gelukt. Alle software is up to date. Signaal op Watch blijft wit. Ik vroeg me af of m’n iPhone ook een esim moet hebben? 

Nee dat hoeft niet persé, esim en of fysieke sim maakt niet uit. Feit is wel dat er bij sommige gebruikers problemen zijn qua bereikbaarheid bij activeren multisim.

Advies van KPN is tijdelijk multisim deactiveren en wachten tot KPN met een oplossing komt.


Hallo @Kruijt en @Jeunejeunesse, hebben jullie iets aan de reacties van Ferry1984? Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, wil je het dan in het grote Multisim topic plaatsen? We helpen je graag verder.