Skip to main content

Beste KPN, ik zou graag de apple-Watch 7 met Sim gaan gebruiken. Nu vertelde men dat KPN deze nog niet ondersteund.

echt jammer, nu moet ik gaan overstappen wat ik eigenlijk niet wil. Ben een tevreden klant.

kunt u mij helpen door mee te gaan met de tijd en de Apple-Watch met Sim te gaan ondersteunen? 
vriendelijke groet, Ingrid een tevreden klant die graag met de tijd meegaat.

kunt u mij helpen door mee te gaan met de tijd en de Apple-Watch met Sim te gaan ondersteunen? 

Dan zal je eerst Apple moeten vragen om ervoor te zorgen dat de Apple watch cellular gaat vodloen aan de richtlijnen voor het GSMA Consumer Model.

Zolang dat niet het geval is doen de providers (uitgezonderd T-Mobile) niet mee in de ondersteuning van dat apparaat.


Dat heb ik gedaan. Nog geen antwoord ontvangen 🤭

Nog niet eerder gehoord van GSMA Consumer Model. Nu ben ik benieuwd waarom T-Mobile er wel mee werkt en andere providers niet? 


En met dreigen kom je er ook niet, want denk je echt dat kpn iets niet doet als ze wel zouden kunnen? KPN wil graag,  want dat betekent ook behoud van klanten en ook nieuwe klanten. Je kunt natuurlijk altijd een keuze maken.


Hoi @Ingrid-Arnold, welkom hier. 

Ik snap heel goed dat je de watch graag wilt gebruiken. Deze vraag is ook al veel vaker gesteld. Er is nog geen duidelijkheid over. Zodra er meer informatie over de ondersteuning van de Apple Watch Cellular is dan zullen wij dit delen. 


@Ingrid-Arnold mijn broer heeft hetzelfde probleem. Hij heeft van KPN een bedrag terug gehad om te compenseren, omdat het aanvankelijk wel beloofd werd.


Overstap naar t mobile is appeltje eitje, alles wat ik nog aan kpn moet betalen ivm lopend contract krijg ik daar als starters korting.
Sorry kpn, maar na 40 jaar de hoofdprijs te hebben betaald,  nemen wij nu toch echt mede door mijn aankoop van de Apple I watch, afscheid.

Begrijp dat ook ik optimaal gebruik wil maken van mijn Watch. Het is voor mij belangrijk de hulpdiensten te kunnen bellen en bereikbaar te zijn, zonder dat ik hiervoor altijd mijn telefoon mee moet nemen. 
 

Overigens had ik ik deze dure Watch misschien niet eens aangekocht als de medewerkers van de kpn store én de klantenservice online, de waarheid hadden verteld! Immers hoefde ik ( volgens zegge) alleen naar de kpn shop te lopen! Toen bleek dat t niet ging werken! Vervolgens zou (volgens zegge ) óók bij de kpn t cellulair gebruik binnen 2 maanden in orde komen!
Not.

Gisteren verklaarde een kpn medewerkster nog, ja maar mevrouw - dát hebben wij hier ook hoor!!!!  

Kpn daardoor gáán je klanten - Als je eenmaal een dure I watch hebt gekocht, dan wil je ook dat ie echt werkt!


Leuk dat u het verhaal met ons deelt. Veel plezier met het horloge en de nieuwe provider. 


Tja @Joep1965 Ik ben het wel eens hoor, want die Watch moet werken want je moet bereikbaar zijn en de hulpdiensten kunnen bereiken, die je dagelijks nodig hebt, ook als je geen telefoon bij je hebt, zonder kan je niet meer leven in de huidige tijd.😋😋

Zal wel een dinosaurus zijn in velen hun ogen, maar ik heb de tijd nog meegemaakt dat er een draaischijf op de telefoon zat en deze door de PTT vast was geschroefd aan de muur, en in die tijd overleefden we het ook als we buiten bereik van het gehoor waren, men belde later wel terug, en als je de hulpdiensten moest bellen kwam dat ook wel goed.😍


Bij mij precies hetzelfde,  maar ook tegen mij zeiden ze dat KPN binnen 2 maanden multisim zouden krijgen voor de Apple Watch 7, nu bijna een jaar verder en zit ik nog te klooien met mijn medische problemen die een stuk veiliger voor mij zouden worden als ik mijn Apple Watch volledig zou kunnen gebruiken. Ik heb nog 3 maanden een contract van KPN en als het over een 1 1/2 maand nog steeds niet bereikbaar is voor de Apple Watch dan zal ik toch de beslissing moeten nemen om over te stappen naar T-Mobile, terwijl ik ook thuis alles van KPN heb, heel jammer dit…