Skip to main content

Onderstaand staat al maanden bij KPN op de website. Welke definitie wordt er bij KPN gehanteerd voor “straks”? 
 

 

Hallo @Iphone X-er  dat is een heel ruim begrip bij KPN, zoals het lijkt.

 


Tsjaaa, het werkelijke issue is lastig boven tafel te krijgen. 
 

Wat ik wel eens ergens heb gelezen, is dat Apple van mening is dat KPN iets moet aanpassen. Terwijl KPN juist wil dat Apple iets verandert. En dan heb je zo al lange tijd een patstelling. 
 
Verwacht niet dat KPN hier de exacte details gaat plaatsen. 


Wanneer komt nou eindelijk de mogelijkheid voor e Sim bij kpn op Apple Watch dit duurt allemaal veel en veelste lang t mobile zegt het en zet het door jullie moeten dat echt binnenkort gaan doen ik zit er eigenlijk over te denken om over te stappen naar tmobile en dat wil ik eigenlijk niet doen tenzij jullie op korte termijn ook voor de Apple Watch e sim gaan ondersteunen. Wand dit duurt echt veelste lang wie is het met mij eens ? Mvg Robert hoor het wel wacht op korte termijn een andwoord met mijn. Vraag kpn . 


Ik vind het echt niet kunnen KPN. Zorg dat dit komt. Jullie zijn echt de enige aanbieder waar dit nog niet kan. Dat wil je als KPN toch niet. Belachelijk.


Dan toch maar eens overwegen over te stappen naar T-Mobile. Die zijn duidelijk toch doortastender...


 


Nou ik hoop dat kpn eindelijk gaat doen wat het zegt te gaan doen en niet weer van de wal in de sloot . dingen zeggen en niet doen . Erg negatief als ze weer dat doen denk ik echt om over te gaan stappen en binnenkort hoelang duurt dat nog 1 of 2 of 3 maanden of een half jaar of een jaar kpn ? Ik hoor het geraag via bericht terug Mvg Robert 


Hoi iedereen,

Eindelijk. Zie ons topic over Multisim bij KPN:

 


Beste Paul_
 

Helaas werken de gegeven instructies bij mij niet. Er staat dat ik contact op moet nemen met KPN NL. Ik heb heel de site aangezicht maar kan nergens een chat optie of telefoonnummer van klantenservice vinden… leuk hoor de FAQs - maar als je vraag er niet tussen staat is het toch handig als er contact details worden verstrekt….

 


Beste Paul_
 

Helaas werken de gegeven instructies bij mij niet. Er staat dat ik contact op moet nemen met KPN NL. Ik heb heel de site aangezicht maar kan nergens een chat optie of telefoonnummer van klantenservice vinden… leuk hoor de FAQs - maar als je vraag er niet tussen staat is het toch handig als er contact details worden verstrekt….

 

Herstart van de iPhone bleek de oplossing in dit geval. 😀